Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Må indrømme jeg ikke aner noget om hvad det næste WebOs byder på. Men efter som du næppe bliver opgraderet til den nyeste version når vi skriver 2020, så er smart tv delen ikke noget jeg ville fokusere så voldsomt meget på.
bbplayer skrev:Apps opdateres jo, og sikkerheds ændringer og rettelser er ikke et problem jo?
Min bekymring er at visse apps måske ikke vil beholde bagudkompatibilitet med WebOS 4.0. Når man om et par år er på WebOS 6.0, kan nye WebOS apps så stadig understøtte 4.0? Virker feks HBO Nordic og TV2 Play på WebOS 2 etc?
Omkring HBO , så bliver du allerede skuffet der, de har vist aldrig virket på LG, der skal du have Samsung eller AndroidTV eller en ATV :)

Udover det, min C6 får stadig opdateringer, Netflix opdateres, så det kan jeg vel så bekræfte på lige præcis Netflix, har ikke TV2Play, desværre, så jeg får aldrig at vide om app opdateres.
Beckham skrev:Der er ingen garanti for hvor længe de bliver ved med at vedligeholde apps på de gamle platforme. Eneste garanti er at de stopper på et tidspunkt..:-)
Der er jeg helt enig,
Apple har problemerne med gamle apps, Android kører ikke mange ældre apps lavet under 4.0 osv, man kan snart ikke gå efter noget som holder 4-5 år og forvente apps virker så længe, da udviklingen idag går hurtigere end vi ønsker at tro.

Mine rigtig gamle android mobiler, kan dårligt komme på nettet, og Play det er en by i Rusland og crasher mobilen konstant. Så det er svært at håbe på lange levetider, udover man kan se bagud og vide de stopper supporten, og er det ikke producenten, så er det f.eks youtube som bare ikke virker, fordi de begynder at bruge nyere codec osv... Så ikke altid producenten men bare udviklerne af apps som ikke gider gamle platforme.
bbplayer skrev:Omkring HBO , så bliver du allerede skuffet der, de har vist aldrig virket på LG, der skal du have Samsung eller AndroidTV eller en ATV :)
Nå ja, det er rigtigt. Dårligt eksempel :)
ziphnor skrev:Okay, så grunden til de gode tilbud lige nu er at de nye modeller er på vej går jeg ud fra (som feks 55C8 til 8.888 i power og B8 til 7.999 i Elgiganten). Hvis man kan leve med sidste års model, hvornår er så normalt det bedste tidspunkt at købe på? Er det nu, eller efter de nye modeller er kommet frem?
Køb nu Prisen på de 2 modeller falder nok ikke meget mere .
Husk på at >Elgiganten har 30 dages returret og prisgaranti . Dvs at du får penge retur ved prisfald.
Derudover skal Elgiganten sælge C 8 til samme pris som Power :D Så hvorfor vente :)