10 jan 2008, 17:20
Jeg sidder og skal have et nyt tv, gerne 37".
Prisen skal maks være 75-8000 kr.
Har kigget på dette, og konkluderet at det er billigt, sammenlignet med andre. Jeg ved ikke hvor langt fremme JVC er med fladskærme, og ved også at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok også:D
Men havde kigget på Zepto Zview 37", som jo ser fornuftigt ud til prisen..
Det skal bruges til at se en film på engang imellem, men ellers bare til at spille Wii på
Derfor kræver det ikke kæmpe opløsning, eftersom Wii ikke har samme kraftige hardware som ps3 og xbox 360. Jeg sidder godt 2 meter fra skærmen, hvis det har nogen betydning.
Jeg har dog sat næsen op efter 37", da jeg nok skal flytte hjemmefra i år, så satser på noget jeg kan bruge i en lejlighed også
!
Håber i kan være behjælpelige med et svar, eller et godt alternativ
Jeg har så fået anbefalet Panasonic 37" PX70 til godt 8500, og har læst mig frem til at det er et ganske godt produkt.
Dette: http://geco.dk/product.asp?product=1045&sub=5&page=1
Jeg ville lige høre jer ad, eftersom der sidder mange kloge hoveder herinde
PS. Jeg har også postet dette topic på hifi4all.dk, da jeg gerne vil have så mange svar som muligt - jeg synes det er enormt svært at navigere i fladskærmsjunglen
EDIT; Nu fik jeg så lavet et dumt navnt til mit topic, men håber i kan bære over med det
Prisen skal maks være 75-8000 kr.
Har kigget på dette, og konkluderet at det er billigt, sammenlignet med andre. Jeg ved ikke hvor langt fremme JVC er med fladskærme, og ved også at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok også:D
Men havde kigget på Zepto Zview 37", som jo ser fornuftigt ud til prisen..
Det skal bruges til at se en film på engang imellem, men ellers bare til at spille Wii på
Jeg har dog sat næsen op efter 37", da jeg nok skal flytte hjemmefra i år, så satser på noget jeg kan bruge i en lejlighed også
Håber i kan være behjælpelige med et svar, eller et godt alternativ
Jeg har så fået anbefalet Panasonic 37" PX70 til godt 8500, og har læst mig frem til at det er et ganske godt produkt.
Dette: http://geco.dk/product.asp?product=1045&sub=5&page=1
Jeg ville lige høre jer ad, eftersom der sidder mange kloge hoveder herinde
PS. Jeg har også postet dette topic på hifi4all.dk, da jeg gerne vil have så mange svar som muligt - jeg synes det er enormt svært at navigere i fladskærmsjunglen
EDIT; Nu fik jeg så lavet et dumt navnt til mit topic, men håber i kan bære over med det