16 jan 2019, 09:03
Hej,
Vi har et Sony KD-65XE8505 som er begyndt at tænde af sig selv, og det sker altid i nattetimerne mellem 00:00 og 06:00.
Her er hvad jeg har forsøgt at gøre for at finde fejlen:
- Tjekket at fjernsynet har seneste firmware (v 6.5629)
- Tjekket at aut. tænd ikke er aktiveret
- Tjekket at Sony Bravia Sync er slået fra (jvf. Sonys fejlfindingsguide kan det være årsagen)
- Skiftet batterier i fjernbetjeningen
- Nulstillet fjernsynet x 2 til fabriksindstillinger
- Intet udstyr er sat til fjernsynet
- Tjekket at fjernstart ikke er aktiveret under netværksindstillingerne
Når fjernsynet tændes så cirkulerer uret bare rundt på skærmen som var den i en pauseskærms-tilstand.
Jeg har talt med Sony, og de mener det er strømforsyningen. Fjernsynet er lige blevet 2 år - øv øv.
Inden jeg sætter gang i en forsikringssag, vil jeg høre om jeg kan have overset noget som I tænker, prøv da lige det ?
Vi har et Sony KD-65XE8505 som er begyndt at tænde af sig selv, og det sker altid i nattetimerne mellem 00:00 og 06:00.
Her er hvad jeg har forsøgt at gøre for at finde fejlen:
- Tjekket at fjernsynet har seneste firmware (v 6.5629)
- Tjekket at aut. tænd ikke er aktiveret
- Tjekket at Sony Bravia Sync er slået fra (jvf. Sonys fejlfindingsguide kan det være årsagen)
- Skiftet batterier i fjernbetjeningen
- Nulstillet fjernsynet x 2 til fabriksindstillinger
- Intet udstyr er sat til fjernsynet
- Tjekket at fjernstart ikke er aktiveret under netværksindstillingerne
Når fjernsynet tændes så cirkulerer uret bare rundt på skærmen som var den i en pauseskærms-tilstand.
Jeg har talt med Sony, og de mener det er strømforsyningen. Fjernsynet er lige blevet 2 år - øv øv.
Inden jeg sætter gang i en forsikringssag, vil jeg høre om jeg kan have overset noget som I tænker, prøv da lige det ?