19 dec 2018, 18:14
Hej forum.
Jeg har et Panasonic Fz800, og har lige investeret i en Panasonic UB820 uhd afspiller. Jeg købte så en uhd Skive og satte på, og forventede at alt stod knivskarpt. Men da skiven er sat på, og filmen spiller er detaljegraden ikke knivskarp når man stiller sig helt tæt på skærmen
jeg har prøvet og følge meget med i dette super forum, men kan ikke finde svar på om det er forventeligt. Og min Forestilling om at selv helt tæt er det knivskarpt. Synes når man står I en butik og kigger på 4K indhold, så er det jo netop knivskarpt helt tæt på. Jeg har fået skærmen kalibreret hos Power, og det ændrer ikke på noget når jeg prøver forskellige billedprofiler. Info på skærm siger det kører i Uhd HDR. Jeg har prøvet og indstille afspiller til at smide 4:4:4 ud, men så tænder og slukker billedet hele tide .. hjælp, er jeg helt gal på den.
På forhånd tak for hjælpen
Jeg har et Panasonic Fz800, og har lige investeret i en Panasonic UB820 uhd afspiller. Jeg købte så en uhd Skive og satte på, og forventede at alt stod knivskarpt. Men da skiven er sat på, og filmen spiller er detaljegraden ikke knivskarp når man stiller sig helt tæt på skærmen
På forhånd tak for hjælpen