Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BLACKBIRD
Er der nogle der har nogen indput med den skærm altså om den hyler og brummer lige som 42pfl9732d det er jo samme panel altså teknikken

håber der er nogle der har sådan en skærm og vil dele det med os
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kan du ikke samle dine indlæg om hyletoner i Philips' modeller i én tråd og spørge deri? Så længe det er samme problematik bare med forskellige modeller, så er der ikke så megen grund til at oprette en ny tråd til hver model.
Af BLACKBIRD
hvad blander du dig for !:( og i øvrigt få man jo heller ikke noget svar men læste du de andre indlæg så vidste du også at jeg har spurt om det :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg prøver såmen blot at holde lidt orden på forumstrukturen, hvilket vel er i alles interesse.

At du ikke får svar i én tråd gør det jo ikke bedre at du herefter opretter flere med enslydende tekst. Læs venligst dette:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=1693
...punkt 4 taler vel til dig?
Af Nick_S
BLACKBIRD skrev:hvad blander du dig for !:(
---- sagde han til en moderator. haha :P
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg skrev nu ikke mit indlæg for at hæve stemmen på nogen måde, men blot for at holde lidt mere styr på emnerne. Da 9732 og 9900 essentielt er samme TV var det blot nærliggende at benytte samme tråd til spørgsmål om samme problem - især når forfatteren jo også er den samme.

Alternativt kan emnefeltet jo redigeres, så det også inkluderer 9900...
Af BLACKBIRD
ja det kan godt være at det er tæt på hinanden men aligevel 10000kr så det var rat med noget feedback vedrørende den skærm :( og det var heller ikke for at rette på den måde i kører tingende på men det er jo et forum hvor man har med lige stillede at gøre :(
og det er et godt forum O_O