Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
Turbo skrev:
Djarnis skrev:Det er sjovt at alle de sælgere jeg har snakket med fraråder oled pga lys, men her i dette forum er alle for oled.

Hvilken oled vil du så anbefale til max 12k?
Her er også masser af tråde der fortæller at man skal ikke lytte på de sælgere, fordi de meget tit ikke ved hvad de tale om - de snakker bare for at få solgt noget og helst det med mest avance på.

PS: Den nye og bedre billedmotor er ikke i B8, men er i C8 og op.
Så ville det være ok at give en link til den omtalte model, som desværre heller ikke rammer max 12k.

https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... 8-oled55c8

koster også 13k. Så du må op med 1000kr mere, så går det lige.
Af DemonTwisterz
Vil lige indskyde... B8 er helt nede på 11k hos compumail, og C8 svinger ugentligt mellem at koste 12k og 13k. Det er muligt at den står til 13k i denne uge, men i næste uge eller næste powerweekend står den garanteret igenigen til 12k som den allerede har gjort en del gange tidligere.
Brugeravatar
Af bbplayer
Den B8 er nok ikke meget tilbud, udover et enkelt tilbud, når der kun er 1 stk? Så er det oftest returvare, de hurtigt vil af med. Proshop lavede samme nummer nogle uger tilbage i nogle timer.
Brugeravatar
Af Pede8000
Supergris skrev:en ting , jeg ofte ser stavet forkert , når man snakker om lysindfald, er "reflektioner". Det hedder "refleksioner" på dansk... :)
Du har da helt ret, sjovt at min Mac ikke forsøgte at rette, det gør den ellers normalt i høj grad... :D
Af Grandahl
Ja og det er måske lidt forkert at det er sådan.. For det hedder jo at reflektere og ikke refleksere ?

Måske derfor der af og til bliver gået galt i byen.. Sorry OT
Af DemonTwisterz
bbplayer skrev:Den B8 er nok ikke meget tilbud, udover et enkelt tilbud, når der kun er 1 stk?
Ahva' for en B8 der kun er 1 stk? Hvor ser du det henne?
Brugeravatar
Af bbplayer
DemonTwisterz skrev:
bbplayer skrev:Den B8 er nok ikke meget tilbud, udover et enkelt tilbud, når der kun er 1 stk?
Ahva' for en B8 der kun er 1 stk? Hvor ser du det henne?
Det står på siden du henviste til

Der er 1 stk af denne vare fysisk på vores eget lager. Varen sendes mandag ved bestilling inden kl. 18.18 mandag
Af DemonTwisterz
Arh... jeg tror nu ikke det er en returvare. Jeg tror mere at Compumail hovedsageligt først bestiller så store varer hjem når kunderne køber. B8eren har stået til 11k hos compumail den sidste måneds tid, tjek prisudviklingen her på https://www.pricerunner.dk/pl/2-4634988 ... ign-Priser, men det her er første gang at jeg har set at de rent faktisk har den på lager :-) Tidligere har de blot solgt den, mens der har stået at varen ikke er på lager og først skal bestilles hjem, dog til samme pris omkring de 11k ;-)
Af DemonTwisterz
Der er selvfølgelig også lige den hage ved det at man skal betale leveringsomkostninger når man køber hos CompuMail. Jeg synes dog at de 12k som el-giganten forlanger er for dyrt for B8eren. C8eren har flere uger været på tilbud til 12k og el-giganten har flere uger haft B8eren og C8eren stående til præcis samme salgspris. Men B8eren er en underlegen model, den har kun alpha-7 billedprocessor hvor C8eren har alpha-9 billedprocessor. Så skal de da imho ikke koste det samme, B8eren bør da lige være et par tusinde billigere end C8eren. 10-11k virker som en mere fair salgspris end 12k.