03 sep 2018, 15:17
Jeg har et oled E6 i 55" og 65". Mit 65" har en mærkelig farve langs venstre side af panelet.
Ved eks fodbold på tv eller ps4 og især fifa opleves græsset lidt knækket i venstre side. Det er lidt mere gulligt.
Det "sjove" er, at det umiddelbart ikke ses ved hvid baggrund eller er ihvertfald klart tydeligst på grøn baggrund.
Det er mest fremtrædende når jeg sidder til venstre for skærmen og sidder i min sofa.
Stiller jeg mig op ændres farverne til en mere ensfarvet art.
Lidt ala noget med dårlig betragtningsvinkler men slet ikke så slemt heller.
Det skal siges at min kæreste først ligger mærke til efter jeg har spugt til det ellers havde hun ikke lagt mærke til det.
Måske pernitten, men når det er set så er det fandme svært at abstrahere fra:)
Jeg gætter på at klassisk colourtint vil ses hele tiden - nogen gode ideer til hvad det er?
Ved eks fodbold på tv eller ps4 og især fifa opleves græsset lidt knækket i venstre side. Det er lidt mere gulligt.
Det "sjove" er, at det umiddelbart ikke ses ved hvid baggrund eller er ihvertfald klart tydeligst på grøn baggrund.
Det er mest fremtrædende når jeg sidder til venstre for skærmen og sidder i min sofa.
Stiller jeg mig op ændres farverne til en mere ensfarvet art.
Lidt ala noget med dårlig betragtningsvinkler men slet ikke så slemt heller.
Det skal siges at min kæreste først ligger mærke til efter jeg har spugt til det ellers havde hun ikke lagt mærke til det.
Måske pernitten, men når det er set så er det fandme svært at abstrahere fra:)
Jeg gætter på at klassisk colourtint vil ses hele tiden - nogen gode ideer til hvad det er?
Senest rettet af bromberg 03 sep 2018, 15:59, rettet i alt 1 gang.