03 sep 2018, 09:58
Skal man købe den 55" Sony har til 7k. Mit budget var 6000, men skal jeg lige strække det lidt og købe xe9005eren?
Grandahl skrev:Nu kender jeg ikke dine forventninger/krav eller hvad du vægter højest ved et tv.. Men hvis HDR og 4K ikke er vigtig kunne denne OLED være en mulighed, her får du stadig alle de billedmæssigt fordele LCD skærme ikke kan præstere.Den skal du ikke vælge da den ikke er 4 k Og HDR det er kun 1080 P noget man ikke skal give 7000 kr. for trods det er Oled det vil du fortryde.
https://www.pricerunner.dk/pl/2-4242295 ... ign-Priser
MadsJørgensen1 skrev:Har også overvejet at købe et OLED men da jeg ser en hel del fodbold hælder jeg til Sony'en ?Fornuftigt. Det er ligeså godt, hvis ikke bedre end OLED på det punkt
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.