ahp skrev:Rasmus Larsen skrev:Nu tester jeg med 2x HomePod, men måske mine erfaringer også gælder for Sonos One:
..........
- Slår man "match frame rate" fra, så er lyd og billede synkront i alle de apps, som jeg har prøvet.
Jeg kører tvOS 12 beta.
Tak Rasmus, det ser ud til også at løse problemet med Airplay og Sonos One. Spøjs fejl.
Jeg kører iøvrigt tvOS 11.4.1
Ved dog ikke helt om Airplay/Sonos One er løsningen for mig. F.eks. kan jeg ikke længere bruge TV’ets fjernbetjening til at skrue op/ned for lyden. Men det giver trods alt bedre lyd end TV’ets indbyggede højttalere. Måske problemet bliver løst i en fremtidig opdatering.
Jeg fejlmeldte problemet hos Apple og en af deres tvOS-udviklere har her til aften skrevet til mig, at de mener, at "Airplay 2 audio output delay" er løst i seneste beta af tvOS 12. Jeg er selv travlt beskæftiget med Sonys TV-event, men får nok tid til at teste det senere på ugen. Hvis du kører tvOS 12 og får det testet inden da så giv gerne lyd 
Jeg nåede dog at bemærke, at seneste tvOS 12 beta har løst en anden fejl vedr. HomePod / Siri
- Siri kan nu vække Apple TV fra standby (tidligere kunne hun starte videoafspilning fra standby, men kun lyden kom frem - billedet blev på screensaveren). Han man en iPhone / iPad / HomePod kan man f.eks. bede Siri om "Hey Siri, stop/start playback on Apple TV". Hvis man har Airplay 2 aktiveret, så kan man på HomePod nøjes med at sige "Hey Siri, stop".