Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basto
Så er det tid til at tweake
Det er lige meget hvilken model dit. Sony tv er
bare det har android

1. Slå automatisk opdatering af software Fra. Tjek hellere selv ny og Næ
2. Klik under indstillinger på om
Klik 7 gange på build , og bum så er du udvikler. Sæt. Animation til off ( der er 3 steder) så får dit tv en gang turbo.
3. Gå i apps og. Klik på Google musik/film
prime video.. Netflix osv.. Vælg deaktiver.. Hvis du ikke skal bruge dem.. Det giver også ekstra fart ( men rod kun i det hvis du ved hvad du har med at gøre)

Som android tlf ejer er det en fryd selv at kunne tweake mit tv..
Håber i ka bruge det ( det er samme måde hvis du har android tlf)
Nogle af disse fifs er nærmest mest Android TV, så det kan være, at tråden skal omdøbes på et tidspunkt. Jeg tænker, at det mest vil være styresystemet tips går på og så måske et par fif til indstilling af billedet.

Bruger man sin Sony-skærm som monitor, så er trickene med at slå diverse features fra jo gode uanset hvilken model man har.
Af Basto
Viaplay. YouTube. DR apps Og tv kanal skifte bliver meget hurtigere. Så jeg syntes da det er meget oplagt til de folk der bruger det som et tv. Om man vil det eller ej så spiller android jo det hele et pus fordi det sløver alt pga af baggrunds tng( som egentlig bare bruger løs af de få muskler der er..

Mvh Michael
Af thg
Basto skrev:Vælg indstillinger og
Klik 7 gange på build , og så er du udvikler. Derinde kan du slå det fra.

Mvh Michael

Har gjort dette, men jeg kan ikke finde de 3 steder hvor animation kan slås fra?

Hvad er det for animationer man slår fra?
Af o27
Ser ud til der er den normale ventetid på at loade fx billedeindstillinger første gang funktionen skal loade, derefter er den markant hurtigere - er det normalt?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7