Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basto
Ja må hellere få lavet min egen tråd så jeg ikke overtager Henriks tråd :((
Er der en oversigt af apps som sonys android system har? Eller er det standard android system som var det en telefon med Android 7.0

Mvh Michael
Senest rettet af Basto 04 jun 2018, 13:21, rettet i alt 1 gang.
Af Basto
Jeg har i flere år brugt kodi via htpc.. DR viaplay, youtube. Er der nogen der har prøvet kodi via XE90? Viaplay evt
Jeg tror aldrig noget kommer til at erstatte min htpc, fordi den kan man tweake osv og opdatere..

Mvh Michael
Af Basto
Men det der kunne være fedt var at Tv to go delen kører bedre på Android.
Håber den del er med i viaplay appen, når det er android, Panasonic viaplay appen havde ikke Tv to go
Af Pulsedriver
Jeg har en 65XE9005 - er superglad for den. Har netop ingen HTPC/WDTV-live boks mere pga. den. :)

Bruger KODI, Viaplay, Netflix, YouTube, Twitch, DR og TV2 Play direkte på den. Og selvfølgelig lækkert med den indbyggede Chromecast der nu understøtter 4K.
Af Beckham
Stofa webtv appen findes ikke til Android TV. Kan man overhovedet få adgang til den uden at have et normalt land line "flow tv" abonnement gennem Stofa?
Af lennon
Hvad med alternative medieafspillere ? Sonys indbyggede er en joke - hvis man feks vil afspille jpeg billeder eller videofiler fra en usbstick . .
Af HenrikT
lennon skrev:Hvad med alternative medieafspillere ? Sonys indbyggede er en joke - hvis man feks vil afspille jpeg billeder eller videofiler fra en usbstick . .
Ved ikke om det er information du kan bruge. Men ser billeder via Apple TV 4K og så DS Photo app’en . . . hentes så fra Synology NAS. Det er super.
Af lennon
HenrikT skrev:
lennon skrev:Hvad med alternative medieafspillere ? Sonys indbyggede er en joke - hvis man feks vil afspille jpeg billeder eller videofiler fra en usbstick . .
Ved ikke om det er information du kan bruge. Men ser billeder via Apple TV 4K og så DS Photo app’en . . . hentes så fra Synology NAS. Det er super.
Fin info, tak - har apple TV 4K . Men hvad menes m VS photo app, og er der forskel på at tilslutte NAS og en USB stick ? Jeg har foreløbigt smidt mine Nikon billeder op i Icloud, og så benyttet Apple afspilleren = lidt kluntet arbejdsgang. Men man kan feks ikke lægge lyd bag et slideshow, og jeg kunne også godt bruge nogle andre overgange . . .
Af mhca
Jeg ved ikke lige, hvor man bedst skaber opmærksomhed over for Google om manglende 50 Hz support i den indbyggede chromecast, så jeg har lige postet dette på deres support forum:
https://productforums.google.com/forum/ ... chromecast

Gå gerne ind og giv den et +1, hvis det øger chancen for, at Google bemærker det.
Eller hjælp gerne med at gøre opmærksom på denne manglende feature over for Google.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7