Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HenrikT
lennon skrev:
HenrikT skrev:
lennon skrev:Hvad med alternative medieafspillere ? Sonys indbyggede er en joke - hvis man feks vil afspille jpeg billeder eller videofiler fra en usbstick . .
Ved ikke om det er information du kan bruge. Men ser billeder via Apple TV 4K og så DS Photo app’en . . . hentes så fra Synology NAS. Det er super.
Fin info, tak - har apple TV 4K . Men hvad menes m VS photo app, og er der forskel på at tilslutte NAS og en USB stick ? Jeg har foreløbigt smidt mine Nikon billeder op i Icloud, og så benyttet Apple afspilleren = lidt kluntet arbejdsgang. Men man kan feks ikke lægge lyd bag et slideshow, og jeg kunne også godt bruge nogle andre overgange . . .
DS Photo er en app som Synology selv har lavet, og kun kan bruges med deres NAS.
Hvis du ellers får fyldt hele skærmen når du ser billeder, så er det da fint som det er. Har haft noget bøvl med at den indbyggede mediefremviser i TV’et kun lavede mini-billeder ??
Af Basto
Tak.. Du har noget at glæde dig til. Jeg har ikke pillet ved indstillinger endnu, men selv boxer tv kanaler står godt så det tegner godt. Den giver mig den wow oplevelse som jeg havde håbet. Og jeg er android mand så det kører også godt.. Menu virker rodet. Så der skal ryddes op. Betjeningen er skrabet, det er synd. Så min logitech harmony er endnu engang redningsmand
Af Marsman
Hej

jeg har selv købt 75 tommer udgaven for 3 uger siden og er super :D for den
især når man afspiller i 4K
special tryk og snak delen køre super godt
Af Basto
Til dem der har sony XE90.. Det store spørgsmål. Jeg kommer jo fra en Panasonic med en anden glasflade.. Men da jeg tørre skærmen over for støv på XE90 bemærkede jeg at skærmen gav sig i hjørnerne når jeg kørte kluden over.. Altså at den hviler i rammen.. Hvis det giver mening.. Men måske er skærmen som den skal være?
Af ekelund
Min gør det samme , lille heads up lad vær med at opdatere til nyeste firmware mit tv døde og havde besøg af servicegruppen i dag som ikke kunne lave det så nu afventer jeg nye dele fra Sony
Af Basto
Godt at høre.. Hvad angår software, der opdaterede den som den sku hos mig.. Vil jeg mene.. Men det lyder da vildt at dit tv gik død pga det.. Hvor gammel er dit tv?
Af HenrikT
Basto skrev:Så er der blomster i stuen
Ser SUPER godt ud. Så mangler du bare kabelskinnen :p
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7