Hejsa - jeg har købt 2 Toshibaer i Tyskland over nettet og har følgende kommentare/erfaringer:
Det sidste jeg købte var et 37X3030 og det gav jeg 6400 for + forsendelse. Der gik 3 dage fra jeg bestilte til jeg fik det.
Jeg har været lidt tilbage vedr. køb i Tyskland, men med de meget store besparelser der er, har jeg ikke mere grund til bekymring. Evt. kan du tegne en extraforsikring. Gem kassen i fald du har plads i fald den skulle have en fejl eller få det.
Da Toshiba efter min mening laver de bedste skærme til prisen, skal den næste helt klar også være en Toshiba. Ærgerligt at Toshiba Danmark ikke sælger dem og man må ty til Tyskland eller parralelimport. Hold dig fra Toshiba i Elgiganten da det ofte/altid er de mindste og billigeste modeller som sælges her. Kig evt. på skærmen hos Tapeconnection.
På eksempelvis
www.idealo.de kan du sammenligne priser. Undgå Vorkasse, men vælg butikker der tager Visa/masterkort.
Jeg har købt hos Technikdirect.de og hardwareversand.de og uden problemer. Høj øje med priserne, da de går op og ned. Finder du en god pris hos en, men hellere vil handle hos en anden, så kan du opnå "prisgaranti" og få en bedre pris. Du kan sagtens prutte lidt om prisen ved at finde gode priser og sende mail med pris og sted til en anden.
Noget andet du skal holde øje med er, forsendelsesomkostninger. De varierer meget.
Håber du kan bruge dette til noget og så glæder jeg mig til at se de nye Z modeller og hvad de ellers hedder live snart, de er dog stadig oppe i pris.