25 nov 2007, 14:44
Jeg har for nyligt skaffet mig en PS3 og en parabol fra kanal digital, og derfor ønsker jeg mig et TV der kan levere et bedre billede end mit nuværende gamle tv. Jeg har kigget og læst på mange forskellige sider/forums og syntes stadig det er 1 stor jungle. Mange af tv jeg har kigget på ligget i et prisleje mellem 10.000 - 15.000 og det er efter min nuværende økonomi for meget. derfor blev jeg gladelig overrasket da jeg så at Zepto havde 2 forskellige tv til begge under 8.000 kr.
det ene er Zepto 42'
og det andet er Zepto 37'
jeg kan ikke se den store forskel (slet ikke nogen) og kan derfor heller ikke forstå prisforskellen..
Mit (kommende) tv skal som skrevet ovenfor bruges primært til min PS3 / blue-ray film
og til at se noget tv en gang imellem via parabol (har digital tv-box).
Syntes i det er nogle gode tv'er jeg har fundet eller skal jeg prøve og finde nogle andre ? (vis ja: hvilke skal jeg kigge efter)
og er det spild at jeg VIL have full HD ? (sider omkring 2m-2.5m fra min tv)
håber i kan hjælpe mig lidt og komme med nogle gode inputs for jeg er nybegynder af største kaliber inden for tv køb..
Sebastian
det ene er Zepto 42'
og det andet er Zepto 37'
jeg kan ikke se den store forskel (slet ikke nogen) og kan derfor heller ikke forstå prisforskellen..
Mit (kommende) tv skal som skrevet ovenfor bruges primært til min PS3 / blue-ray film
og til at se noget tv en gang imellem via parabol (har digital tv-box).
Syntes i det er nogle gode tv'er jeg har fundet eller skal jeg prøve og finde nogle andre ? (vis ja: hvilke skal jeg kigge efter)
og er det spild at jeg VIL have full HD ? (sider omkring 2m-2.5m fra min tv)
håber i kan hjælpe mig lidt og komme med nogle gode inputs for jeg er nybegynder af største kaliber inden for tv køb..
Sebastian