18 okt 2007, 10:28
Hey Yakken
Er du sikker på det med at
Dell 2007WFP har samme panel som NEC 20WGX2 Pro?
Dvs "super panelet" LM201WE2
For jeg har selv tidligere her i Flatpanel fortalt at selvom man i 2007WFP´s service menu kan få den til at vise paneltypen
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1072977
- så er der ingen af de ejere af Dell skærmen der har prøvet dette trick (og offentliggjort det) der har haft en LM201WE2 i kassen!
To the best of my knowledge:-)
De har alle fundet ud af at deres skærm kun indeholder det ældre panel LM201W01. Som slet ikke er i LM201WE2´s klasse:-)
Og så lige til frygten for den glossy overflade i NEC 20WGX2 Pro.
Jeg har sæææl skærmen. Synes stadig den er super. Og har aldrig været generet af glossyen.
Det er min erfaring at kun når skærmen er slukket kan man spejle sig i den.
Men lige så snart den er tændt kan man ikke se spejlingen.
Det er min ærlige mening og jeg synes der er så mange fordele ved den mørke coatning (sortgengivelse, farveforbedring, mm) at jeg stadig undrer mig over folks bekymring.
Er du sikker på det med at
Dell 2007WFP har samme panel som NEC 20WGX2 Pro?
Dvs "super panelet" LM201WE2
For jeg har selv tidligere her i Flatpanel fortalt at selvom man i 2007WFP´s service menu kan få den til at vise paneltypen
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1072977
- så er der ingen af de ejere af Dell skærmen der har prøvet dette trick (og offentliggjort det) der har haft en LM201WE2 i kassen!
To the best of my knowledge:-)
De har alle fundet ud af at deres skærm kun indeholder det ældre panel LM201W01. Som slet ikke er i LM201WE2´s klasse:-)
Og så lige til frygten for den glossy overflade i NEC 20WGX2 Pro.
Jeg har sæææl skærmen. Synes stadig den er super. Og har aldrig været generet af glossyen.
Det er min erfaring at kun når skærmen er slukket kan man spejle sig i den.
Men lige så snart den er tændt kan man ikke se spejlingen.
Det er min ærlige mening og jeg synes der er så mange fordele ved den mørke coatning (sortgengivelse, farveforbedring, mm) at jeg stadig undrer mig over folks bekymring.