yakken skrev:
Husk også på at ikke alt elektronisk udstyr fra USA kan benyttes i DK både pga. strømforsyningen som kører på 110 V og pga. TV-tuneren som ikke nødvendigvis kører med PAL.
Ja, der er selvfølgelig også PAL vs. NTSC diskusionen. Strømmen kan vel klares med en transformer (hmmm, nu kommer jeg sq i tvivl om det hedder en transformer, eller om jeg nu henfører til en bil der kan laves om til en robot

).
Men rent økonomisk kan det heller ikke betale sig - jeg har lavet nogle udregninger på det, og det kunne i realiteten vel godt betale sig, hvis det hele gik som smurt. Men besparelsen ville være minimal, og hvis man medregner den tid man skal bruge og derudover at der er tale om NTSC TV fra USA ville det ikke kunne betale sig - og da slet ikke hvis man er lidt forbeholden mht. fejl mm. ved TV'et - det koster jo en del at sende det til rep i USA.
Så nej, det vil IMO slet ikke kunne betale sig - måske med monitorer (der ikke har tunerdelen, og derfor ikke koster det samme i told, og derudover ikke har NTSC problemet). Men nu er de fleste monitorer til at betale selv i DK

- så måske projektorer uden tuner (men det har jeg slet ikke sat mig ind i)