27 nov 2017, 13:03
Jeg ved ikke hvorfor du blander en PlayStation ind i den sammenhæng her. Denne tråd handler om hvilket tv brugeren bør vælge. Ikke hvilket “firma”. Og her er det min klare overbevisning at Sony vinder. Deraf også reference awarden her på siden (og en masse andre) Men bliv oplyst over på avs omkring clouding banding samt Dolby Vision. Den tråd jeg følger omkring Sony har ihvertfald ikke så markant en “hitrate” for utilfredse brugere.
bbplayer skrev:Prøv at bevæg dig ind på avs. Det er der jeg har min information fra. Altså en masse brugere. Tror der er over 300 sider du kan læse igennem. Owners thread på A1 er også ret oplysende. Det er primært black frames der er problemer med på LG softwaren.bendix skrev:BBplayer: jeg tror ikke at LG Remote har knapper der kan indstilles til nye funktioner? Men fedt at man også kan styre sine enheder hos LG. Samtidig mener jeg at A1 har en bedre motion handling. Og specielt på standard def er det handy. Dolby Vision bliver snart tilføjet og jeg må give Sony den ros at de først venter med at udgive det så det ikke får de følge sygdomme LG desværre har bakset med.Jeg ved ikke hvad er sygdom eller hvad er udfordringer.
Jeg vil hellere se et produkt ude på markedet som det har været på LG tv i lang tid, end Sony som har været alt for længe og langsomme og kommet med dumme undskyldninger om hvornår det kommer, og nu her til sidst at de slet ikke gider lægge det i deres UHD afspiller,det er for ringe.
Nok meget kan man sige om LG, men Sony har vist også lavet nok lort i den, enten ved ikke at udgive det hurtigt ellert direkt slet ikke at lave support for det.. Bare se markedet på PS4, alle forstod ikke at Sony som har licensen på UHD, ikke smider sådan drev i deres egen maskine, det er ren og skær økonomi det handler om at skubbe købere ud i at købe en afspiller ved siden af.
edit: Glemte at spørge til de start problemer du mener har været på LG TV skærme og Dolby Vision som Sony først nu lancerer , som du mener er på det grundlag? Jeg synes alle nyder af det, på Netflix? Eller ved du noget jeg ikke ved? LG's afspiller kom da ud med det til sidst, hvor Sony sprang fra? Er det hvad du kalder sygdomme?
Jeg ved ikke hvorfor du blander en PlayStation ind i den sammenhæng her. Denne tråd handler om hvilket tv brugeren bør vælge. Ikke hvilket “firma”. Og her er det min klare overbevisning at Sony vinder. Deraf også reference awarden her på siden (og en masse andre) Men bliv oplyst over på avs omkring clouding banding samt Dolby Vision. Den tråd jeg følger omkring Sony har ihvertfald ikke så markant en “hitrate” for utilfredse brugere.