05 sep 2016, 00:33
Hej alle I fladskærms eksperter.
Jeg skal have et nyt fladskærms tv til stuen og jeg er på ingen måde ekspert på dette område.
Pr. 1/10 har vi opsagt vores TV-pakke og i stedet valgt at satse 100% på streaming og internet tv. (eks. DR via deres hjemmeside/app). Og i den forbindelse opgraderet vores internet til (ægte) fiber fra Waoo.
Derfor skal vi have et TV der kan håndtere dette.
Budgettet er omkring kr. 7000 +/-, Det er ikke det vigtigste hvis blot skærmen er den rigtige.
Der er blot nogle krav der skal være opfyldt:
1. Mellem 46"-52"
2. smart TV
3. Integreret WiFi/Internet
4. Ultra HD/4K
5. Mulighed for apps, så som HBO, Netflix, m.m.
Jeg er meget i tvivl om OLED eller LED er det rette valg.
Det skal siges jeg er stor fan af Samsung, og har hørt godt om deres Tizen teknologi, men det er ikke et krav, men en nice to have...
Kan man få i dag få TV-skærme der har indbygget "boks" så man kan slippe for en f.eks You-See boks under skærmen hvis man i fremtiden går tilbage til dette?
Er der noget jeg har glemt?
Jeg håber I kan hjælpe mig derude...
På forhånd tak.
Jeg skal have et nyt fladskærms tv til stuen og jeg er på ingen måde ekspert på dette område.
Pr. 1/10 har vi opsagt vores TV-pakke og i stedet valgt at satse 100% på streaming og internet tv. (eks. DR via deres hjemmeside/app). Og i den forbindelse opgraderet vores internet til (ægte) fiber fra Waoo.
Derfor skal vi have et TV der kan håndtere dette.
Budgettet er omkring kr. 7000 +/-, Det er ikke det vigtigste hvis blot skærmen er den rigtige.
Der er blot nogle krav der skal være opfyldt:
1. Mellem 46"-52"
2. smart TV
3. Integreret WiFi/Internet
4. Ultra HD/4K
5. Mulighed for apps, så som HBO, Netflix, m.m.
Jeg er meget i tvivl om OLED eller LED er det rette valg.
Det skal siges jeg er stor fan af Samsung, og har hørt godt om deres Tizen teknologi, men det er ikke et krav, men en nice to have...
Kan man få i dag få TV-skærme der har indbygget "boks" så man kan slippe for en f.eks You-See boks under skærmen hvis man i fremtiden går tilbage til dette?
Er der noget jeg har glemt?
Jeg håber I kan hjælpe mig derude...
På forhånd tak.