14 jun 2016, 13:12
Jeg er rigtig glad for min KS7005 - jeg synes virkelig, at du får meget billede/skærm for pengene. Overvejede KS8005, men da billedet er stort set identisk, og jeg ikke har brug for twin tuner og 3D, så kunne jeg lige så godt spare pengene og købe KS7005. Almindelige TV kanaler står rigtig flot, den håndterer bevægelser rigtig fint (ingen hakken/banding) og så står 4K med HDR selvfølgelig super, super flot. Så jeg kan kun være enig med de mange anmeldere, som alle giver den gode ord med på vejen. Men i sidste ende er det jo smag og behag
mengisen skrev:Jeg tror altid, at der vil være en lille smule judder ved 24p materiale, hvis man ikke har "motion halløj" slået til. Men har testet på alm blu-rays, og her er panoreringer ikke et problem. Har dog ikke testet UHD skiver, da jeg ikke har udstyret endnu. Men jeg henviste egentlig også til vertical banding, som typisk kan ses ved fodbold kampe, og både det og DSE er ikke et problem på KS7005. Dertil er deres micro stutter problem også væk.KimHansenDK skrev:Er du glad for din KS7005? Den lurede jeg også på nemlig. Umiddelbart lignede det dog, at den havde mere "hakken" når billedet panorerede.... det virkede nemlig lidt generene for øjnene synes jeg.mengisen skrev:Jeg er enig i at det ved fodbold er ret tydeligt.Jeg havde problemet på min gamle Samsung F8005 skærm, men oplever det ikke på min nye KS7005. Det var nemlig specielt tydeligt ved fodboldkampe.
Det er også først efter jeg så det ved fodbold, at jeg også bemærker det en anelse i andre få tilfælde.
Betragtningsvinkel er alligevel lidt vigtig synes jeg... sjældent jeg sidder lige for! :-)
Fungerer LG Content Store for dig?
Hver gang jeg aktiverer den inde i WEbos menuen, så får jeg bare en helt grå skærm og der sker intet.
Skærmen er på nettetkan se netflix feks.
Er din skærm kalibreret?
Jeg er rigtig glad for min KS7005 - jeg synes virkelig, at du får meget billede/skærm for pengene. Overvejede KS8005, men da billedet er stort set identisk, og jeg ikke har brug for twin tuner og 3D, så kunne jeg lige så godt spare pengene og købe KS7005. Almindelige TV kanaler står rigtig flot, den håndterer bevægelser rigtig fint (ingen hakken/banding) og så står 4K med HDR selvfølgelig super, super flot. Så jeg kan kun være enig med de mange anmeldere, som alle giver den gode ord med på vejen. Men i sidste ende er det jo smag og behag