08 jun 2016, 07:46
Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende.. Fantastisk TV - så nu er det bestilt, levering ultimo denne måned 
chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende..
pdj1974 skrev:Nej, den stod "selvstændig" uden tilbehør - B6 stod dog ved siden af, med en soundbar tilkoblet..chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende..Var deres opsætning også med en separat soundbar?
chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende.. Fantastisk TV - så nu er det bestilt, levering ultimo denne månedGod fornøjelse med tv'et!
Rasmus Larsen skrev:Jeg har også bestilt Samsungs UHD-afspillerchicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende.. Fantastisk TV - så nu er det bestilt, levering ultimo denne månedGod fornøjelse med tv'et!Misundelig...
Hvis du ikke allerede har planer om det, så bør du næsten parre det med en UHD Blu-ray-afspiller. Samsungs afspiller er efterhånden nede i fornuftigt prisniveau lige over 3 kilo.
Rasmus Larsen skrev:Jeg hører en lille fugl synge om, at Elgiganten i morgen justerer priserne på visse 2016 LG OLED-tv.Så er 55" og 65" LG B6 nede på hhv. 29.999 og 44.999 kroner.
Martin Sjøstrand skrev:Jeg ved godt ingen kan se ud i fremtiden, men hvad ville et kvalificeret gæt være på, hvornår man kunne se en E6 i 65" omkring de 30K?Nej på ingen måde realistisk. Det koster vel omkring 60k når det kommer her senere på året. Ikke engang 65" B6 vil være nede på 30k i løbet af et år...
Ville det være realistisk om et års tid?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.