Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af chicco
Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende.. Fantastisk TV - så nu er det bestilt, levering ultimo denne måned 8-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi mangler en "misundelig smiley". Min anmeldelse af TV'et kommer op i dag, hvor du så kan læse om hvorfor jeg er misundelig :)
Af pdj1974
chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende..
<B Var deres opsætning også med en separat soundbar? ;;)
Af chicco
pdj1974 skrev:
chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende..
<B Var deres opsætning også med en separat soundbar? ;;)
Nej, den stod "selvstændig" uden tilbehør - B6 stod dog ved siden af, med en soundbar tilkoblet..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende.. Fantastisk TV - så nu er det bestilt, levering ultimo denne måned 8-)
God fornøjelse med tv'et! :) Misundelig...

Hvis du ikke allerede har planer om det, så bør du næsten parre det med en UHD Blu-ray-afspiller. Samsungs afspiller er efterhånden nede i fornuftigt prisniveau lige over 3 kilo.
Af chicco
Rasmus Larsen skrev:
chicco skrev:Jeg så lige E6 i aktion hos Elgiganten i Vejle - har aldrig set noget lignende.. Fantastisk TV - så nu er det bestilt, levering ultimo denne måned 8-)
God fornøjelse med tv'et! :) Misundelig...

Hvis du ikke allerede har planer om det, så bør du næsten parre det med en UHD Blu-ray-afspiller. Samsungs afspiller er efterhånden nede i fornuftigt prisniveau lige over 3 kilo.
Jeg har også bestilt Samsungs UHD-afspiller :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det går den rigtige vej, men stadig for dyrt for en 65". Konen vil også knække mig midt over hvis jeg køber nyt TV igen i år, så det er nok bedst at den forbliver uden for rækkevidde...
Af Simon R.
Martin Sjøstrand skrev:Jeg ved godt ingen kan se ud i fremtiden, men hvad ville et kvalificeret gæt være på, hvornår man kunne se en E6 i 65" omkring de 30K?

Ville det være realistisk om et års tid?
Nej på ingen måde realistisk. Det koster vel omkring 60k når det kommer her senere på året. Ikke engang 65" B6 vil være nede på 30k i løbet af et år...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke vi får det nuværende line-up ned i den pris. B6 er billigste model på programmet lige nu i 65" og den skal falde 30% for at ramme 30.000 kr. hvor der kun er 1 forhandler pt. (som ikke engang har den på lager).
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 203