22 maj 2016, 18:06
Har det ikke før været oppe at vende, at nævte Philips demo i virkeligheden er ubrugelig i forhold til real life ?
Torben Rasmussen skrev:Jeg rør dem ikke med mindre end af dem giver knas. På din iPhone kan du jo ikke se alle de bagvedliggende tråde, som er nødvendige for at holde systemet kørende. Du kan kun se dedikerede apps, som du selv har trykket på. Mange af dine apps kører jo alligevel, hvis du har givet dem lov til at sende dig beskeder, så selvom mail-programmet ikke ligger i din liste over åbne apps på din iPhone, så kører mail jeg stadig. Så længe app'en ikke er aktiv eller er i færd med at opdatere et eller andet i baggrunden, så burde den ikke trække på processoren.Ja, det giver jo meget god mening. Tak, jeg vil prøve at hente det
Ellers kan du jo hente AIDA64 fra Google Play og se hvor meget processoren arbejder.
Torben Rasmussen skrev:Der vil være visse indstillinger som ikke er tilgængelige hvis du ser TV eller bruger en app. Vi kalibrerer på en HDMI indgang, hvor du muligvis har andre håndtag at hive i.Tak
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.