16 apr 2016, 17:18
Ok. Jeg forestiller mig at en forbindelse kan have fremprovokeret en softwarefejl i TVet.
Jeg ville prøve at tage samtlige kabler - også antennekabel ud og derefter resette totalt, som der nævnes. Og herefter begynde med tilslutninger enkeltvis.
I øvrigt:
Da debatten om tordenfluer var på sit højeste omkring alle lcdskærme uanset TVfabrikat, gik rygtet på de to fora her i DK, at Samsung afviste og ikke tog sig problemet, når apparatet var mere end 6 måneder gammelt.
Jeg testede så min skærm (mit TV var nu hele 18 mdr gammelt) med et specielt program og fandt to tordenfluer øverst oppe samt en halv, der var næsten gemt. Jeg ville tjekke om rygtet var sandt.
Jeg reklamerede derfor til Elgiganten, der kontaktede Samsung. Mit TV blev sendt ind og kun 1 1/2 uge efter blev mit TV erklæret for totalskadet, og jeg fik alle pengene retur og kunne sågar beholde både oneconnecktenheden samt fjernbetjeninger, så jeg fik et overskud på omkring kr 1000, hvilket så gik op med købet af det nye tilsvarende men forbedrede TV.
Jeg købte straks en JS 9005. Og sikkert ligesom jeres - et fantastisk TV med den nye Tizen. Alt virker og er enormt hurtigt. Også guiden og Netflix 4K kan modtages trådløst med ca 10 meter til router.
Tilmed samarbejdet mellem kunde og Samsung er anbefalelsesværdigt. En funktion til min tablet virkede efter nykøbet ikke længere på mit TV, uden at jeg enten slukkede Tabletten eller TVet.
Der gik kun få uger, med to emails til Samsung i Sverige, derefterfulgte en ny opdatering til TVet og problemet var løst.
Jeg forstår godt at I vil beholde TVet.
Med venlig hilsen bentpetersson