13 apr 2016, 11:54
Hej med jer,
Jeg har læst lidt herinde men uden rigtigt at blive helt klog på det her.
Jeg er på udkig efter et 50" - 55" 4k UHD Smart Tv. Budgettet er på maks 10.000 kr.
Først blev jeg interesseret i et Samsung tv, men læste herinde at de døjer med micro-stutter, det er sådan noget jeg vil lægge mærke til uden problemer, så den vogn er jeg sprunget fra.
Valgte at kigge efter et Panasonic i stedet, men har læst at de har et problem med deres algoritme som forringer billedkvaliteten.
Udover de to så er der også LG og Sony. Nogle skriver at LG har sløret billedkvalitet, som igen gør mig i tvivl om dette er det rigtige, og Sony har jeg aldrig rigtigt forestillet mig skulle være et godt Smart tv, ved ikke om jeg tager fejl her.
Mine krav til tv'et er:
- Skal være 4K UHD
- Skal være fladt tv og IKKE curved
- Skal have en god lyd
- Skal have god software som f.eks samsungs med alle de der apps og halløj
- En pæn billedkvalitet som overhovedet muligt
- År fra 2015 og efter
- 4k i mindst 50hz
Har kigget lidt rundt i forskellige butikker, men de er jo kun interesseret i at sælge, så jeg gad ikke at bruge tid på at høre deres mening.
Har i nogle gode forslag til hvilke modeller jeg evt. kunne kigge på?
Mange Tak
hilsen Casper
Jeg har læst lidt herinde men uden rigtigt at blive helt klog på det her.
Jeg er på udkig efter et 50" - 55" 4k UHD Smart Tv. Budgettet er på maks 10.000 kr.
Først blev jeg interesseret i et Samsung tv, men læste herinde at de døjer med micro-stutter, det er sådan noget jeg vil lægge mærke til uden problemer, så den vogn er jeg sprunget fra.
Valgte at kigge efter et Panasonic i stedet, men har læst at de har et problem med deres algoritme som forringer billedkvaliteten.
Udover de to så er der også LG og Sony. Nogle skriver at LG har sløret billedkvalitet, som igen gør mig i tvivl om dette er det rigtige, og Sony har jeg aldrig rigtigt forestillet mig skulle være et godt Smart tv, ved ikke om jeg tager fejl her.
Mine krav til tv'et er:
- Skal være 4K UHD
- Skal være fladt tv og IKKE curved
- Skal have en god lyd
- Skal have god software som f.eks samsungs med alle de der apps og halløj
- En pæn billedkvalitet som overhovedet muligt
- År fra 2015 og efter
- 4k i mindst 50hz
Har kigget lidt rundt i forskellige butikker, men de er jo kun interesseret i at sælge, så jeg gad ikke at bruge tid på at høre deres mening.
Har i nogle gode forslag til hvilke modeller jeg evt. kunne kigge på?
Mange Tak
hilsen Casper
Senest rettet af Casper C 13 apr 2016, 12:54, rettet i alt 1 gang.