05 apr 2016, 19:47
Skulle mine skattepenge mon gå til et Apple tv 4? Synes den tilbyder mere end min RPI2 på lydsiden.
Rasmus Larsen skrev:Boksen bliver i hvert fald mere og mere spændende som dagene går. På billedsiden er de to største udfordringer efter min ydmyge mening, at den ikke klarer 24fps (konverteres til 50 eller 60) og ingen 4K/HDR (HDR er der heller ikke andre mediebokse der klarer). Sidstnævnte regner jeg med at en fremtidig version får.Eneste boks her er ATV4 og det fungerer fint for os. Jeg kan godt tvivle på om den nogensinde kommer til at supportere 24fps, men mon ikke næste version inkluderer support for UHD "standarden"? Det interessante er vel hvornår de har tænkt sig at komme med næste generation, jeg tænker umiddelbart at den vil komme engang i 2017. Til den tid er der helt sikkert også en hel del mere 4K indhold.
Til gengæld har den overtaget næsten alt tv-brug herhjemme. Jeg har også de lidt mere nørdede løsninger såsom Nvidia Shield samt bokse såsom Nexus Player, Amazon Fire TV, Chromecast 1+2 og diverse spilkonsoller. Spil klarer PlayStation 4 stadig
Rasmus Larsen skrev:C More har lanceret deres app på Apple TV:Dejligt at se mere og mere indhold tilgængelig, men i SD kvalitet - det er da lidt sløvt, især når det ikke er live streams. Medmindre indholdet er optaget i SD kvalitet, så er det for ringe ikke at levere HD kvalitet. En god bitrate kan selvfølgeligt gøre en forskel, men er det mon tilfældet?
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1459922394
Rasmus Larsen skrev:Jeg ved ikke hvorfor de er så sløve med HD hos C More. Det er da bare at komme ud over stepperne. Det burde helt ærligt være minimumskrav i 2016.De har sagt, at det var fordi de kun havde SD rettigheder, lyder godt nok lidt underligt.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.