Log ind med sociale netværk
22 mar 2016, 12:18
Nååh det billigeste de kunne klare nu , var 29500,- det er en lidt kedelig pris synes jeg.
22 mar 2016, 12:23
Mener de nye Samsumg kommer inden for en måned, så frem til da vil der nok med jævne mellemrum komme en Samsung fra 2015 på tilbud for at få ryttet ud i lagrene og gøre plads til de nye
Life May NOT allways be the party we hoped fore. But While we are here.
We should DANCE
We should DANCE
22 mar 2016, 12:27
Gå på Pricerunner og sæt en prisalarm på kr 20.000, det var det jeg gjorde!
http://www.pricerunner.dk/pl/2-3054040/ ... ign-Priser
http://www.pricerunner.dk/pl/2-3054040/ ... ign-Priser
Af Torben Rasmussen - 22 mar 2016, 14:30
22 mar 2016, 14:30
Ja, jeg bruger også prisalarmen i stor stil. Det har sparet mig for mange penge 
24 mar 2016, 13:18
Hej alle,
Som trådstarter skylder jeg en tilbagemelding omkring mit valg.
Jeg endte med at købte Sony 65X8505C. Udslaget blev primært pga. prisdifferencen på de kr. 8.000, da jeg fik en uventet udgift. Sony’en blev hængt op i går, så jeg har haft under 24 timer til at vurdere fladskærmen. Som jeg tidligere har skrevet er jeg på ingen måde feinsmecker med billede og lyd. Men indtil videre er jeg meget tilfreds med billede kvaliteten (som er det primære for mig) – syntes også billedet bestod ”lystesten” i går eftermiddags da solen bragede ind i stuen. Jeg kommer fra en Panasonic G10 og syntes forskellen er markant.
Jeg har ikke fået sat mig ind i Smart TV delen endnu. Men umiddelbart er jeg lidt skuffet over at ekspedienten hos EL Giganten sagde at jeg uden problemer kan spejle min iPhone/iPad med Sony’en. Efter at have dykket lidt mere ned i den del, virker det ikke umiddelbart som om at det er tilfældet. Måske tager jeg fejl?
Endnu engang tak for super rådgivning, selvom der nok sidder en del Samsung entusiaster og ryster på hovedet ;-)
Bedste hilsner
Mettex
Som trådstarter skylder jeg en tilbagemelding omkring mit valg.
Jeg endte med at købte Sony 65X8505C. Udslaget blev primært pga. prisdifferencen på de kr. 8.000, da jeg fik en uventet udgift. Sony’en blev hængt op i går, så jeg har haft under 24 timer til at vurdere fladskærmen. Som jeg tidligere har skrevet er jeg på ingen måde feinsmecker med billede og lyd. Men indtil videre er jeg meget tilfreds med billede kvaliteten (som er det primære for mig) – syntes også billedet bestod ”lystesten” i går eftermiddags da solen bragede ind i stuen. Jeg kommer fra en Panasonic G10 og syntes forskellen er markant.
Jeg har ikke fået sat mig ind i Smart TV delen endnu. Men umiddelbart er jeg lidt skuffet over at ekspedienten hos EL Giganten sagde at jeg uden problemer kan spejle min iPhone/iPad med Sony’en. Efter at have dykket lidt mere ned i den del, virker det ikke umiddelbart som om at det er tilfældet. Måske tager jeg fejl?
Endnu engang tak for super rådgivning, selvom der nok sidder en del Samsung entusiaster og ryster på hovedet ;-)
Bedste hilsner
Mettex
Af Torben Rasmussen - 24 mar 2016, 13:28
24 mar 2016, 13:28
Tillykke med købet. God pris må man sige. Man kan godt ærgre sig lidt over den pris man selv gav 
Husk at indstille TVet korrekt. I min erfaring, så passer vore indstillinger på 65" modellen på tværs af eksemplarer.
Husk at indstille TVet korrekt. I min erfaring, så passer vore indstillinger på 65" modellen på tværs af eksemplarer.
24 mar 2016, 14:03
Godt valg Mettex. Det der med manglende lys, en anden bruger skrev, var jeg også meget uenig i. Godt du ikke lod dig forvirre af det. Super tv, til en super pris 
24 mar 2016, 17:22
Har også købt dette sony.
Til 12K var det altså ikke et svært valg synes jeg.
Jeg har svært ved at se at et tv til 20k skulle være så meget bedre.
Men en flaske vin til en 50'er er også god nok til mig, medens andre gerne giver det dobbelte
Til 12K var det altså ikke et svært valg synes jeg.
Jeg har svært ved at se at et tv til 20k skulle være så meget bedre.
Men en flaske vin til en 50'er er også god nok til mig, medens andre gerne giver det dobbelte
24 mar 2016, 19:46
Det hele er jo en opvejning af, hvor mange penge man har og hvor meget man går op i billedet/kan se forskel.
Lyder godt at du er tilfreds, OP - og fedt med en tilbagemelding!
Husk endelig at indstille det, som Torben skriver. Her er et link til dem: http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 36423979#4
Lyder godt at du er tilfreds, OP - og fedt med en tilbagemelding!
Husk endelig at indstille det, som Torben skriver. Her er et link til dem: http://flatpanels.dk/test.php?subaction ... 36423979#4
25 mar 2016, 00:42
Held & Lykke Mette!
Lyder som et fornuftigt valg.
Håber du vil bruge tid på at indstille det ordentligt.
Lyder som et fornuftigt valg.
Håber du vil bruge tid på at indstille det ordentligt.
25 mar 2016, 18:13
mbm skrev:...Der er dem, der på restauranten, beder om den dyreste vin og så er der dem, der beder om den bedste vin.
25 mar 2016, 18:38
Køber gerne 400kr vin til 200kr - svært at gå ned i kvalitet når man først har fået smag!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto