05 mar 2016, 15:35
Hejsa
Jeg har i længere tid været på udkig efter et nyt fladskærmstv til stuen.
Jeg hælder mest til
LG 55EG910V (OLED). Men har læst mig til, at der er en del fejl ved tvet. Er der også det på de helt nye versioner af denne model?
Jeg er ret vild med billedkvaliteten, men har hørt, at der skulle være en del problemer ved bevægelse i billedet. Jeg ser en del fodbold ud over film, så der må ikke være for meget slør ved panoreringer og bevægelse.
1) Hvad er jeres erfaringer med slør i dette tv?
2) Er det muligt at hænge fjernsynet op på væggen?
3) Hvis det med slør er et problem, er der så noget alternativ 55" i den prisklasse 11.000 kr? der har lige så god billedkvalitet, smart-tv funktioner (f.eks. DRs nettv), og betragtningsvinkler?
4) Er dette tv ikke væsentlig bedre end f.eks. Samsung UE55JU7005 TXXE?
på forhånd tak.
Jeg har i længere tid været på udkig efter et nyt fladskærmstv til stuen.
Jeg hælder mest til
LG 55EG910V (OLED). Men har læst mig til, at der er en del fejl ved tvet. Er der også det på de helt nye versioner af denne model?
Jeg er ret vild med billedkvaliteten, men har hørt, at der skulle være en del problemer ved bevægelse i billedet. Jeg ser en del fodbold ud over film, så der må ikke være for meget slør ved panoreringer og bevægelse.
1) Hvad er jeres erfaringer med slør i dette tv?
2) Er det muligt at hænge fjernsynet op på væggen?
3) Hvis det med slør er et problem, er der så noget alternativ 55" i den prisklasse 11.000 kr? der har lige så god billedkvalitet, smart-tv funktioner (f.eks. DRs nettv), og betragtningsvinkler?
4) Er dette tv ikke væsentlig bedre end f.eks. Samsung UE55JU7005 TXXE?
på forhånd tak.