Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swingking
Det gør de også normalt men den er bare trukket af ota pga. Det var problemer med en hvis CA modul fra mærket smit. Så vidt som jeg husker det har læst det i den anden tråd her på sitet om testen af dette tv... du kan selv finde det i tråden ca. fra side 32.
Af mbm
Swingking skrev:Så er det SONY X85 lige bestilt. Pris 12k
du nævner i #228844 hvordan man bør opdatere.

Er det så tv nr. 2 du har bestilt?
Af Swingking
ja det er tv nummer 2 , den jeg har i forvejen er en 43 X80 i soveværelset , og den har jeg som sagt opdateret på denne måde , det har tv har jeg købt til stuen , og jeg vil opdatere den på samme fremgangs måde som i guiden....
Af mbm
Swingking skrev:Kunne i også først få den leveret fredag d 18 tidligst ?
Ja tror dog det er en automatisk generet dato, altså +4 dage fra bestilling, for jeg prøvede i går søndag, selvom prisen ikke var reguleret og der kunne man bede om levering torsdag...

Men fredag passer fint.. det er min fødselsdag :)

Måske vi bliver kontaktet for hurtigere levering.. De vil vel gerne have dem ud af lagerne.
Af Dureston
Mfede skrev:Det er et spørgsmål om personlige præferencer, og hvor heldig man evt. er med X85C-modellen ift. clouding osv.
På den afstand ville jeg nok selv tage X85C.
Hvad med 2,5 m .. er 65" så ikke for stort?
Af mbm
Dureston skrev:
Mfede skrev:Det er et spørgsmål om personlige præferencer, og hvor heldig man evt. er med X85C-modellen ift. clouding osv.
På den afstand ville jeg nok selv tage X85C.
Hvad med 2,5 m .. er 65" så ikke for stort?
Nej et TV kan ikke blive for stort :p

Er et biograf-lærred for stort?

Prøv at gå ud i en butik og kig,, tag et målebånd med hvis det skal gøres til en større videnskab.