11 mar 2016, 17:12
Hvorfor kommer opdateringerne e ikke ind automatisk. Det gør de da på de fleste tv
Swingking skrev:Så er det SONY X85 lige bestilt. Pris 12kdu nævner i #228844 hvordan man bør opdatere.
Swingking skrev:Kunne i også først få den leveret fredag d 18 tidligst ?Ja tror dog det er en automatisk generet dato, altså +4 dage fra bestilling, for jeg prøvede i går søndag, selvom prisen ikke var reguleret og der kunne man bede om levering torsdag...
Mfede skrev:Det er et spørgsmål om personlige præferencer, og hvor heldig man evt. er med X85C-modellen ift. clouding osv.Hvad med 2,5 m .. er 65" så ikke for stort?
På den afstand ville jeg nok selv tage X85C.
Dureston skrev:Nej et TV kan ikke blive for stortMfede skrev:Det er et spørgsmål om personlige præferencer, og hvor heldig man evt. er med X85C-modellen ift. clouding osv.Hvad med 2,5 m .. er 65" så ikke for stort?
På den afstand ville jeg nok selv tage X85C.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.