28 feb 2016, 21:42
MickDK, jeg synes du selv burde ringe til LG Danmark og Samsung - så kan du selv få den samme oplysning som jeg har fået.
Jeg har et spørgsmål til dig - hvad skulle jeg få ud af at oplyse andet end hvad jeg har fået oplyst af LG Danmark og Samsung?
Jeg har på skrift hvad jeg har fået at vide af Elgiganten da jeg skrev til dem hvem hvad hvor og jeg håbede de fremover vil holde sig til sandheden.
Hej med jer,
Jeg synes det er for dårligt I giver forkerte oplysninger - det virker på mig som et løgn agtig salgsargument.
Jeg har fået oplyst at hvis jeg køber et LG oled TV i Sverige, så skal det også indleveres i Sverige ved evt. reklamation - det er forkert! Jeg har talt med LG Danmark og Samsung, begge oplyser at er det en Nordisk version dvs. købt i Danmark, Finland, Norge eller Sverige kan det indleveres i hvilket af de 4 lande man ønsker.
Håber I fremover vil holde jer til sandheden.
Med venlig hilsen
Hej Kim,
Mange tak for din henvendelse.
Jeg ved ikke hvem du har fået denne oplysning af, men du har fuldstændig ret. Du kan indlevere dit produkt ved evt. reklamation til samtlige Elgiganten varehuse i norden.
Jeg undskylder mange gange på Elgigantens vegne over den fejlagtige information du har fået.
På trods af dette ønsker jeg dig en rigtig god dag og en god weekend!
Med venlig hilsen / Best regards
Lui
Elgigantens kundecenter
Mvh. Kim