Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mon ikke også de har indset, at de skal se at komme af med dem, nu hvor de nye modeller tilsyneladende, er ved at være på trapperne, og de bliver billigere, end de 950'ere, de selv havde til salg til den høje pris.... :)
Flatpanels har jo før talt med LG om at norden ikke har været prioriteret specielt højt i forhold til at få leveret skærme, og jeg tror at den har været den største årsag til den høje pris. Prisen har jo været høj hos alle forhandlere.
Jeg kan konstatere at priserne generelt er lavere hos alle forhandlere i Sverige. Jeg ved ikke om LG har haft en finger med i spillet mht. priserne i hvert enkelt land. Så lang tid har prisen jo hellere ikke været lavere i Sverige.
Turbo skrev:Jeg har talt med LG Danmark - der er INGEN problemer med at indlevere en Nordisk model købt i Danmark, Finland, Norge eller Sverige i et af de 4 lande alt efter hvad man ønsker - (det samme er gældende for Samsung, dem har jeg også talt med).
Mht. LG så ringer man bare til Teknisk support i Danmark så kommer de og henter TVet uanset hvilket af de 4 lande det er købt i, bare det er en Nordisk model.
Er det noget du har på tryk (det ville være rart :)) ?
MickDK, jeg synes du selv burde ringe til LG Danmark og Samsung - så kan du selv få den samme oplysning som jeg har fået.

Jeg har et spørgsmål til dig - hvad skulle jeg få ud af at oplyse andet end hvad jeg har fået oplyst af LG Danmark og Samsung?

Jeg har på skrift hvad jeg har fået at vide af Elgiganten da jeg skrev til dem hvem hvad hvor og jeg håbede de fremover vil holde sig til sandheden.

Hej med jer,

Jeg synes det er for dårligt I giver forkerte oplysninger - det virker på mig som et løgn agtig salgsargument.

Jeg har fået oplyst at hvis jeg køber et LG oled TV i Sverige, så skal det også indleveres i Sverige ved evt. reklamation - det er forkert! Jeg har talt med LG Danmark og Samsung, begge oplyser at er det en Nordisk version dvs. købt i Danmark, Finland, Norge eller Sverige kan det indleveres i hvilket af de 4 lande man ønsker.

Håber I fremover vil holde jer til sandheden.

Med venlig hilsen

Hej Kim,

Mange tak for din henvendelse.

Jeg ved ikke hvem du har fået denne oplysning af, men du har fuldstændig ret. Du kan indlevere dit produkt ved evt. reklamation til samtlige Elgiganten varehuse i norden.
Jeg undskylder mange gange på Elgigantens vegne over den fejlagtige information du har fået.

På trods af dette ønsker jeg dig en rigtig god dag og en god weekend!

Med venlig hilsen / Best regards
Lui
Elgigantens kundecenter
Jeg har absolut ingen mistro til hvad du skrev. Det er selve producenterne jeg ikke altid har den store tillid til og når vi snakker 25K eller mere vil jeg se ting på tryk (fra deres side altså). Så hvis fx LG/Elgiganten havde det stående et eller andet sted på en webside eller lignende ville det være fedt (i tilfælde at jeg eller andre stod i lignende situation engang), det har de måske også men det du fortæller om har jeg ikke hørt tidligere.