Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har alle mine billeder og video liggende på google drev/photo,
kan dette implementeres direkte i smart tv platformen?
Det er en rimelig vigtig feature for at jeg vil vælge dette tv fremfor eks. webos (LG) eller tizen (Samsung)
mbm skrev:Jeg har alle mine billeder og video liggende på google drev/photo,
kan dette implementeres direkte i smart tv platformen?
Det er en rimelig vigtig feature for at jeg vil vælge dette tv fremfor eks. webos (LG) eller tizen (Samsung)
Nej, der er ikke nogen Google Drev eller Google Photos-app i Android TV appstoren.
Du kan caste fra Google Fotos, så du kan godt få billederne op på skærmen - det virker ganske fint. Jeg har ikke lige testet det med Google Drev, men rygterne siger, at denne app også understøtter det. Det virker også fra iOS.
Torben Rasmussen skrev:Du kan caste fra Google Fotos, så du kan godt få billederne op på skærmen - det virker ganske fint. Jeg har ikke lige testet det med Google Drev, men rygterne siger, at denne app også understøtter det. Det virker også fra iOS.
Altså du mener fra phone/tablet. ?
Sådan gør Jeg i dag til chromecast. Dette fungerer dog ikke optimalt.
Undrer det ikke er indbygget nu når det er google.
Efter jeg har været i elgiganten og stået og leget med de forskellige tv. Undrer det mig at læse om al den kritik android tv får.
Jeg oplevede at smart tv platformen på Sony var den mest kvikke, og oplevede ingen lag eller lign. Der imod drillede både LG og Samsung.
Jeg synes brugerfladen og den generelle oplevelse af tv'et styresystemet betyder rigtig meget. Så for mig er det vigtigt at få en platform som fungerer, har mange features og bliver opdateret, serviceret fremover.
MBM -> Det sker fordi at folk hænger sig i de issues der var til at starte med da de blev lanceret, da de ikke har holdt sig opdateret løbende - og det er også helt naturligt. Det er kun os der har disse TV, der oplever forbedringerne.

Mange reviews og tests, hvor sløvheden og fejlene blev nævnt, bliver ikke opdateret løbende med at fejlene bliver rettet og styringen bliver bedre.
Så nye købere som dig, læser disse tests, og bliver måske skræmt væk, selvom virkeligheden i dag er en helt anden.

Det er kun her og i diverse andre fora, at man faktisk kan finde ud af at disse TV faktisk er blevet ret gode efterhånden.

De er der ikke helt endnu - de mangler stadig PIP/PAP og HDD-optagelse - og så tror jeg at Android 6 giver det sidste m.h.t. hvor flydende det er, da memory-styringen er langt bedre.

Jeg er i hvert fald glad for mit - hvis det døde eller blev stjålet, ville jeg købe et mage til. Og jeg beholder det i et par år indtil OLED er blevet mere moden og mere mainstream - både ifht. teknologien og prissætningen. :)
Vi har lige nu et 46 tommers TV. Det er lidt lille, synes jeg. Nogle gange, når jeg ser film på det alene, rykker jeg tættere på for gøre skærmen 'større'. Men når jeg gør det, har jeg bemærket, at hjørnerne og kanterne af billedet er afblegede. Jeg har fundet ud af, det skyldes ringe betragtningsvinkel - den er simpelthen så dårlig, at den kommer til kort, selv når man sidder lige for!
Nuvel: Et større fjernsyn svarer i et eller andet omfang til at rykke tættere på et lille fjernsyn (hvis I kan følge mig), så har jeg tænkt på, om mit ovenstående problem også er at finde på 65 tommeren med en længere sideafstand.

Har I oplevet noget af det?
mbm skrev:Men oplever tit med andre android devices at de ikke bliver opdateret.
Er der lovning på at 2015 tv får android 6, eller kunne det tænkes at android 6 er eksklusivt for 2016 tv
Jeg mener at Google har lavet regler for hvor længe at produkt med Android skal være supported. Men det vigtigste ville vel også være, om de får udgivet en update der retter de fejl og mangler den har. Så længe apps bliver opdateret løbende, så mærker man nok ikke den store forskel.
-claus- skrev:
mbm skrev:Men oplever tit med andre android devices at de ikke bliver opdateret.
Er der lovning på at 2015 tv får android 6, eller kunne det tænkes at android 6 er eksklusivt for 2016 tv
Jeg mener at Google har lavet regler for hvor længe at produkt med Android skal være supported. Men det vigtigste ville vel også være, om de får udgivet en update der retter de fejl og mangler den har. Så længe apps bliver opdateret løbende, så mærker man nok ikke den store forskel.
Der er ingen regler fastsat af Google vedrørende opdateringer på Android platformen.

Google har deres politik som siger at deres Nexus-enheder får major updates i mindst 2 år fra salgsdatoen, og sikkerhedsopdateringer i 18 måneder efter de ikke længere sælger produktet eller 3 år efter salgsdatoen (Alt efter hvilken dato kommer sidst, så mindst 3 år sikkerhedsopdateringer)

Den eneste undtagelse er hvis produktet, inden for produktets levetid, ikke lever op til Google's kompatibilitetstest så skal de udbedre fejlen i en software opdatering.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 102