27 jan 2016, 08:20
Ja, TV-kanaler ser fornuftigt ud, men det er klart at des dårligere signal, des dårligere ser det ud. Det er ikke anderledes end på fuldHD-skærme.
mbm skrev:Jeg har alle mine billeder og video liggende på google drev/photo,Nej, der er ikke nogen Google Drev eller Google Photos-app i Android TV appstoren.
kan dette implementeres direkte i smart tv platformen?
Det er en rimelig vigtig feature for at jeg vil vælge dette tv fremfor eks. webos (LG) eller tizen (Samsung)
Torben Rasmussen skrev:Du kan caste fra Google Fotos, så du kan godt få billederne op på skærmen - det virker ganske fint. Jeg har ikke lige testet det med Google Drev, men rygterne siger, at denne app også understøtter det. Det virker også fra iOS.Altså du mener fra phone/tablet. ?
mbm skrev:Men oplever tit med andre android devices at de ikke bliver opdateret.Jeg mener at Google har lavet regler for hvor længe at produkt med Android skal være supported. Men det vigtigste ville vel også være, om de får udgivet en update der retter de fejl og mangler den har. Så længe apps bliver opdateret løbende, så mærker man nok ikke den store forskel.
Er der lovning på at 2015 tv får android 6, eller kunne det tænkes at android 6 er eksklusivt for 2016 tv
-claus- skrev:Der er ingen regler fastsat af Google vedrørende opdateringer på Android platformen.mbm skrev:Men oplever tit med andre android devices at de ikke bliver opdateret.Jeg mener at Google har lavet regler for hvor længe at produkt med Android skal være supported. Men det vigtigste ville vel også være, om de får udgivet en update der retter de fejl og mangler den har. Så længe apps bliver opdateret løbende, så mærker man nok ikke den store forskel.
Er der lovning på at 2015 tv får android 6, eller kunne det tænkes at android 6 er eksklusivt for 2016 tv
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.