23 jan 2016, 18:35
Kan forstå at sortniveauet også har en stor betydning af valg af tv,så er det tv med VA panel du skal gå efter.
SpaceBanger skrev:Sort niveauet er utroligt vigtigt for mig ja, da det lige præcis er feks sort niveauer jeg arbejder med til dagligt - så jeg ved bestemt hvor surt det er med paneler der ikke kan vise de rigtige værdierJa.Samsung 6 serie har også et bud på 4K tv med VA panel.
Men både Sony 55X8505C og Panasonic 55CX680 er med VA panel efter hvad jeg har kunnet læse mig til
Men tak anyways!
Bent odense skrev:Hvilke modeller helt præcist er der tale om her?SpaceBanger skrev:Sort niveauet er utroligt vigtigt for mig ja, da det lige præcis er feks sort niveauer jeg arbejder med til dagligt - så jeg ved bestemt hvor surt det er med paneler der ikke kan vise de rigtige værdierJa.Samsung 6 serie har også et bud på 4K tv med VA panel.
Men både Sony 55X8505C og Panasonic 55CX680 er med VA panel efter hvad jeg har kunnet læse mig til
Men tak anyways!
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1428315855
SpaceBanger skrev:Men både Sony 55X8505C og Panasonic 55CX680 er med VA panel efter hvad jeg har kunnet læse mig tilIkke så meget pjat.
Men tak anyways!
SpaceBanger skrev:Hvis jeg skal være helt ærlig er det sku Panasonic CX680 der tiltaler mig mest på nuværende tidspunkt..
Flatpanels skrev:
Efter kalibrering målte vi sort til 0.03 cd/m2, hvilket er imponerende for et LCD-tv i denne prisklasse. I et mørkt rum, og delvist i stueomgivelser i aftentimerne, kan man godt se, at sort ikke er 100%, men det er lavt nok til at give de mørke filmscener liv og intensitet.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.