Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Sort niveauet er utroligt vigtigt for mig ja, da det lige præcis er feks sort niveauer jeg arbejder med til dagligt - så jeg ved bestemt hvor surt det er med paneler der ikke kan vise de rigtige værdier :)

Men både Sony 55X8505C og Panasonic 55CX680 er med VA panel efter hvad jeg har kunnet læse mig til :)

Men tak anyways!
SpaceBanger skrev:Sort niveauet er utroligt vigtigt for mig ja, da det lige præcis er feks sort niveauer jeg arbejder med til dagligt - så jeg ved bestemt hvor surt det er med paneler der ikke kan vise de rigtige værdier :)

Men både Sony 55X8505C og Panasonic 55CX680 er med VA panel efter hvad jeg har kunnet læse mig til :)

Men tak anyways!
Ja.Samsung 6 serie har også et bud på 4K tv med VA panel.
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1428315855
Bent odense skrev:
SpaceBanger skrev:Sort niveauet er utroligt vigtigt for mig ja, da det lige præcis er feks sort niveauer jeg arbejder med til dagligt - så jeg ved bestemt hvor surt det er med paneler der ikke kan vise de rigtige værdier :)

Men tak anyways!
Ja.Samsung 6 serie har også et bud på 4K tv med VA panel.
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1428315855
Hvilke modeller helt præcist er der tale om her?
ja ka du så lytte til lassie XD PANASONY PANASONY PANASONY hele tre artikler lol (så ska han nok fatte det peter)

check samsung 7000 eller 8000 serie, har selv 7005 supper lækker billed kvali og meget! godt sort niveau. har selv 7005 og kan stærkt anbefale ^^

omg vruff vruff :)
Hvis jeg skal være helt ærlig er det sku Panasonic CX680 der tiltaler mig mest på nuværende tidspunkt.. Jeg synes kun jeg kan finde negativ snak omkring Sony's Android tv, har viterligt ikke stødt på nogen der var været tilfredse med det.

Jeg må prøve at kigge på den Samsung der, hvad godtgør de 1000kr ekstra for den ifølge dig?
SpaceBanger skrev:Hvis jeg skal være helt ærlig er det sku Panasonic CX680 der tiltaler mig mest på nuværende tidspunkt..
Flatpanels skrev:
Efter kalibrering målte vi sort til 0.03 cd/m2, hvilket er imponerende for et LCD-tv i denne prisklasse. I et mørkt rum, og delvist i stueomgivelser i aftentimerne, kan man godt se, at sort ikke er 100%, men det er lavt nok til at give de mørke filmscener liv og intensitet.
da jeg ikke er bekendt med det andet TV personligt kan jeg ikke rigtig svare dig ærligt talt, men de kommer på tilbud hele tiden så et argument kunne hurtigt gå hen og blive overflødigt :P

Men det kunne så også bare være at du kunne lide det selv bedre af en eller anden årsag, tag ud og få syn på sagen måske ^^

mvh mig :)