Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

@Raskeld

Ingen programinformation sker ind imellem når jeg lige har tændt for mit tv - men for det meste forsvinder det hurtigt specielt efter jeg droppede wifi og satte en snor til mit tv. Hvis du ikke allerede har kablet dit tv vil jeg foreslå du forsøger med det.

Personligt har jeg endnu ikke oplevet problemer med enkelt optagelse kun serie.

@Torben Rasmussen

Det kan du godt have ret i - det er desværre set at man i meget store virksomheder "opfinder" den dybe tallerken om og om igen i forskellige enheder af organisationen.

@bentpetersson

For meget usikkerhed og gætteri i dine indlæg - stik mig nogle links - så kan jeg selv læse det.
Efter en længere snak med Samsung fandt jeg en som ville vedgå at det var en fejl de kendte - men han havde ingen bud på hvornår den ville blive løst og om den ville blive løst.

Hans "geniale" løsning var at man blot skulle optage de serier man ville se som enkelt afsnit - Dog ville han gå så langt som at indrømme det var jo temmelig problematisk eftersom man kun kan se et antal dage frem og så derfor ikke ville kunne optage når man skal på ferie.

Der er åbenbart kun en ting at gøre og det er at vi bestormer Samsung´s support og gør dem opmærksom på den fejl og kræver de får løst problemet.
@wizdk

1412.1 2015.11.09 var den version jeg havde på mit 8005 og det er også den version man finder på Samsungs hjemsted stadigvæk Så hvor ver. 1421 stammer fra ved jeg ikke og om det er relevant ......hmm nej ikke for os der er gået fra 1412.1 til 1440 på vores 8005

Og nej 1412.1 var ikke en skrivefejl for da jeg tjekkede mit tv i weekenden var det den version jeg fik oplyst af mit tv
Det var en skam, at serieoptagelserne røg ved den seneste opdatering. Jeg håber de får løst problemet og vi får serieoptagelser igen.
I øvrigt har jeg ledt efter oversigt over ændringer i de forskellige software versioner, men ikke fundet noget.
Er der nogen af jer, der ved om Samsung et eller andet sted offentliggør de software ændringer som de foretager?