04 jan 2016, 15:47
Jeg har problemer med softwaren i mit nye JS8005.
Jeg ønsker at optage på den disk, som jeg har tilsluttet via USB.
Jeg vælger: Guide/(aktuelle program)/Planlæg optagelse.
Under planlæg optagelse kan man vælge En gang/Serie/Annuler.
Vælges Serie, kommer skiltet med Optagelse planlagt osv. - men der er intet planlagt og der er intet rødt optage ikon ved programmet.
Det er da en fejl?
Der har af og til også været problemer med enkeltoptagelser, hvor jeg får “Optagelse bekræftet”, men ingen markering.
I begge tilfælde er det pågældende program heller ikke på optage-listen.
Jeg har haft kontakt til Samsung support i dag. Det fik jeg ikke meget ud af. Supporteren vidste ikke, at der var mulighed for serieoptagelse. Han var i det hele taget uvidende om det produkt han serviserede. Hans eneste løsning var at 0-stille TV'et - det kunne jeg altså godt selv finde ud af.
Er der nogen af jer kloge hoveder, som kender til mit nævnte problem?
Jeg ønsker at optage på den disk, som jeg har tilsluttet via USB.
Jeg vælger: Guide/(aktuelle program)/Planlæg optagelse.
Under planlæg optagelse kan man vælge En gang/Serie/Annuler.
Vælges Serie, kommer skiltet med Optagelse planlagt osv. - men der er intet planlagt og der er intet rødt optage ikon ved programmet.
Det er da en fejl?
Der har af og til også været problemer med enkeltoptagelser, hvor jeg får “Optagelse bekræftet”, men ingen markering.
I begge tilfælde er det pågældende program heller ikke på optage-listen.
Jeg har haft kontakt til Samsung support i dag. Det fik jeg ikke meget ud af. Supporteren vidste ikke, at der var mulighed for serieoptagelse. Han var i det hele taget uvidende om det produkt han serviserede. Hans eneste løsning var at 0-stille TV'et - det kunne jeg altså godt selv finde ud af.
Er der nogen af jer kloge hoveder, som kender til mit nævnte problem?