13 jan 2016, 17:30
Som jeg skrev til lachris så har jeg valgt at skrue op for skarpheden i forhold den video Det giver et bedre billede efter min mening.
peterandreasen skrev:Hej Kim Kaos - just out of curiosity - hvad har du stillet skarpheden til ??59
Peter
Schmidt84 skrev:Syns ikke jeg får et godt billede med de guides. Det bliver virkelig mat og se på og farverne er mærkelige. Kører på naturlig og syns det er den bedste. Har kørt de guides igennem flere gange med de virker ikke for mig. Syns det er mærkeligt da i andre får gode resultaterHvilke kanaler ser du? DR? Netflix? Og husk du kan bedst bedømme dit billede hvis du ser 1080 eller bedre.
peterandreasen skrev:Du skal vælge indstilling "film" det er den de forskellige indstillinger passer til Schmidt84det har jeg også gjort, men synes billedet bliver virkelig mat og grynet når jeg er færdig med at indstille
Schmidt84 skrev:Det lyder meget særtpeterandreasen skrev:Du skal vælge indstilling "film" det er den de forskellige indstillinger passer til Schmidt84det har jeg også gjort, men synes billedet bliver virkelig mat og grynet når jeg er færdig med at indstille
Schmidt84 skrev:Ja har kørt den igennem 2 gange nu og syns ikke det virker for migHvor tæt er du på dit tv?
KimKaos skrev:sidder ca. 3.5 m fra denSchmidt84 skrev:Ja har kørt den igennem 2 gange nu og syns ikke det virker for migHvor tæt er du på dit tv?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.