11 jan 2016, 18:23
Hvad siger i.. Er det den. 2 tunere og fodbold.... Findes der noget herinde om den.. Prisen ser fantastisk ud..
carsten123 skrev:Hvad siger i.. Er det den. 2 tunere og fodbold.... Findes der noget herinde om den.. Prisen ser fantastisk ud..Det er ikke et dårligt bud.
PeterD skrev:Hvis du kan få en underskrift på at den er fejlfri i de første 5 år fra Elgiganten, så kunne det bestemt være en mulighed...Det er der jo ingen der vil gøre på noget TV, så hvad er det for en mærkelig kommentar?
carsten123 skrev:Jeg syntes også det er vældigt svært det her.. Der er så mange ting at tænke over.. Havde jo bestilt den Panasonic hvis i ikke skræmte mig med hensyn til banding og mit alter ego fodboldJeg ved ikke om du har læst denne anmeldelse http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/js8500 den fremhæver bla. tvet mht visning af sport.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.