03 jan 2016, 11:28
Undskyld, at jeg genopliver en lidt gammel tråd, men jeg står selv overfor netop dette valg lige nu, men nu kan begge tv fås til 7999. Samsung hos Komplett og Sony hos Elgiganten. Kan se på kommentarerne i anmeldelsen af X85, at folk stadig har en del klager med hensyn til Sonys håndtering af Android, samt at tv'et tilsyneladende slukker pludseligt af og til. Er det stadig et problem med nyeste opdateringer? Og hvordan klarer Sonys Android-implementering sig generelt i forhold til Tizen?
Jeg var egentlig mest på Samsung til at starte med, men Sony virker også tiltrækkende. Har set begge modeller i udstillinger i butikker, hvor de begge så ganske fornuftige ud. Når prisen er præcis den samme, er det jo detaljer, der afgør det. Sony ser ud til - efter hvad jeg har læst - at have færre problemer med clouding, men har så tilsyneladende de her problemer med at være langsomt og slukke uden grund. Vil gerne høre folks erfaringer med begge.
Jeg var egentlig mest på Samsung til at starte med, men Sony virker også tiltrækkende. Har set begge modeller i udstillinger i butikker, hvor de begge så ganske fornuftige ud. Når prisen er præcis den samme, er det jo detaljer, der afgør det. Sony ser ud til - efter hvad jeg har læst - at have færre problemer med clouding, men har så tilsyneladende de her problemer med at være langsomt og slukke uden grund. Vil gerne høre folks erfaringer med begge.