16 dec 2015, 17:48
prøv: indstillinger - netværk - fjernstart fra, har hjulpet på mit (65x8509c)
Jeplar skrev:Jeg overvejer dette tv, men software problemerne har afskrækket mig. Hvad mener du med, at du ikke har oplevet software problemer, fordi du kun benytter tre hdmi-indgange? Hvad er forbindelsen mellem hdmi og de software problemer, som folk skriver om i tråden her? Fx det med at tv'et er langsom til at skifte kanal osv...De har intet med hinanden at gøre. Softwareproblemerne har med Android TV platformen generelt at gøre, for hver opdatering der kommer øges stabiliteten og hastigheden. Som du kan se, så har forgangsmændene (dem som købte "tidligt") været plaget af en MASSE problemer. Android TV på SONY (og Philips) er langt fra færdigbagt, men bliver, for det meste, bedre og bedre for hver software opdatering. Jeg har ikke selv oplevet de store problemer, men har også været forberedt og sat smertetærsklen væsentligt højt pga. de mange udtalelser. Billedet og størrelsen kombineret med prisen, så er dette tv stadig et rigtig godt køb!
Jeg har pt kun en PlayStation og et Apple tv jeg vil koble til via hdmi. Vil jeg så ikke opleve software problemer? Der vil nok også komme en soundbar til mit tv...
RasmusAJ skrev:Nogle der har succes med at få sideview app'en til at finde tv'et?Ja. Du skal sikre dig, at dit Access Point tillader kommunikation mellem WiFi enheder (AP Isolation eller lignende (udbyder afhængigt) skal være slået fra.)
Mit 55X8509C der kører via wifi kan jeg ikke se i app'en, har prøvet både 2,4Ghz og 5Ghz uden held
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.