Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Sidste jeg checkede kunne jeg godt finde skærmen.

Der kom en opdatering på et tidspunkt hvor man ikke kunne finde den mere. Så skulle man ind i google play, og finde en opdatering til Cast Receiver eller noget i den stil, og derefter virkede det igen.

Hvis andre ikke når det før, skal jeg gerne checke i aften eller i morgen.
Hej.

Er der nogle andre 55"8509C ejere, som oplever problemer med at under 3D afspildning. at der popper "skærmformat fuld" op hele tiden under 3D film?

Det er problem de engelske og amerikanske kunder også oplever. Det er fandme irriterende, og har lige snakket med Sony, de aner intet om problemet, selvom det har været her siden august.! At se 3D film er totalt ødelagt :-(

Sony burde virkelig skamme sig. Der er forums over alt på Sonys enskelse hjemmeside med 11 siders forum om dette problem.
Så vidt jeg har forstået så blev 2.647 frigivet i november, men kunne kun installeres ved manuelt at downloade den fra Sony's hjemmeside. Nu er den så blevet tilgængelig direkte via tv'et. Så med andre ord. Der er ikke sket noget nyt siden frigivelsen i november.
Torben Rasmussen skrev:Den her fejl med, at TV'et kører videre med lyden, selvom man har slukket for skærmen er i hvert fald ikke fikset.
Nej det virker heller ikke du har ret. Det er meget frustrerende. For når det kører efter genstart kører det rigtig godt, ville ønske de snart fik den til at køre sådan hele tiden men det er måske en utopi
2647 har været ude i mere end en uge, 2637 blev, så vidt jeg ved, aldrig udgivet som en update du kunne hente igennem OS'et, det var ene og alene en du kunne installere ved at hente filen fra Sony og så opdatere vha. USB.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 102