Log ind med sociale netværk
11 dec 2015, 10:27
Chromecast kan nu køre 50Hz. Jeg har ikke et Sony Android TV stående pt. til at afprøve, men det kunne være interessant at vide om det også virker på X85C. Kan man overhovedet finde skærmen i Chromecast-app'en til Android/iOS (jeg kan ikke finde f.eks. Nexus Player i den)?
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1449823115
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1449823115
11 dec 2015, 10:54
Sidste jeg checkede kunne jeg godt finde skærmen.
Der kom en opdatering på et tidspunkt hvor man ikke kunne finde den mere. Så skulle man ind i google play, og finde en opdatering til Cast Receiver eller noget i den stil, og derefter virkede det igen.
Hvis andre ikke når det før, skal jeg gerne checke i aften eller i morgen.
Der kom en opdatering på et tidspunkt hvor man ikke kunne finde den mere. Så skulle man ind i google play, og finde en opdatering til Cast Receiver eller noget i den stil, og derefter virkede det igen.
Hvis andre ikke når det før, skal jeg gerne checke i aften eller i morgen.
11 dec 2015, 11:03
Jeg kan ikke se mit TV i Chromecast-appen.
NB! Rasmus snakker ikke om hvorvidt den kan ses i Apps hvorfra man caster - det er den dedikerede Chromecast App fra Google han mener.
NB! Rasmus snakker ikke om hvorvidt den kan ses i Apps hvorfra man caster - det er den dedikerede Chromecast App fra Google han mener.
11 dec 2015, 16:30
Hej.
Er der nogle andre 55"8509C ejere, som oplever problemer med at under 3D afspildning. at der popper "skærmformat fuld" op hele tiden under 3D film?
Det er problem de engelske og amerikanske kunder også oplever. Det er fandme irriterende, og har lige snakket med Sony, de aner intet om problemet, selvom det har været her siden august.! At se 3D film er totalt ødelagt :-(
Sony burde virkelig skamme sig. Der er forums over alt på Sonys enskelse hjemmeside med 11 siders forum om dette problem.
Er der nogle andre 55"8509C ejere, som oplever problemer med at under 3D afspildning. at der popper "skærmformat fuld" op hele tiden under 3D film?
Det er problem de engelske og amerikanske kunder også oplever. Det er fandme irriterende, og har lige snakket med Sony, de aner intet om problemet, selvom det har været her siden august.! At se 3D film er totalt ødelagt :-(
Sony burde virkelig skamme sig. Der er forums over alt på Sonys enskelse hjemmeside med 11 siders forum om dette problem.
11 dec 2015, 17:36
Så vidt jeg har forstået så blev 2.647 frigivet i november, men kunne kun installeres ved manuelt at downloade den fra Sony's hjemmeside. Nu er den så blevet tilgængelig direkte via tv'et. Så med andre ord. Der er ikke sket noget nyt siden frigivelsen i november.
11 dec 2015, 18:47
Tror nu ik Sony kigger med på nettet. Tror i stedet man selv skal kontakte Sony med alle fejl man oplever, så kan der da være en eller anden mulighed for at fejlene løses: http://services.sony.dk/support/da/contacts/email
14 dec 2015, 19:37
Ville ønske jeg ikke havde opdateret til 2647. Det kører usandsynligt ringe nu. Skal genstarte tvet hver 2 dag. I dag tog jeg den på kontakten fordi intet reagerede.
14 dec 2015, 19:39
Den her fejl med, at TV'et kører videre med lyden, selvom man har slukket for skærmen er i hvert fald ikke fikset.
14 dec 2015, 20:00
Torben Rasmussen skrev:Den her fejl med, at TV'et kører videre med lyden, selvom man har slukket for skærmen er i hvert fald ikke fikset.Nej det virker heller ikke du har ret. Det er meget frustrerende. For når det kører efter genstart kører det rigtig godt, ville ønske de snart fik den til at køre sådan hele tiden men det er måske en utopi
14 dec 2015, 21:46
tla skrev:Det var 2637, ikke 2647.Hmm mærkeligt, for jeg har ikke lige opdateret og har 2.647 installeret. Den plejer heller ikke at installere automatisk.
15 dec 2015, 08:54
2647 har været ude i mere end en uge, 2637 blev, så vidt jeg ved, aldrig udgivet som en update du kunne hente igennem OS'et, det var ene og alene en du kunne installere ved at hente filen fra Sony og så opdatere vha. USB.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto