12 dec 2015, 16:48
Hifiklubben sælger Sony 65x8509 til 14000 kr. Kunne det evt. være noget? Har selv set mig lidt lun på den.
-claus- skrev:Hifiklubben sælger Sony 65x8509 til 14000 kr. Kunne det evt. være noget? Har selv set mig lidt lun på den.Sony har altid været godt tv til sport.Men desværre har sine udfordringer.
Mener ikke det har nogen betydning for oplevelsen på billede,sport.Jeplar skrev: Hvor meget vil en buggy software ødelægge oplevelsen?
Jeplar skrev:Hej alle,Der er vel altid en god gammel sony X85C? Den har et godt billede, og den kan sagtens dykke til et sted mellem ti og tolv tusinde kroner i januar.
Hvilken skærm vil I anbefale til at se fodbold i tv?
Jeg har en prisramme på max 15.000, gerne nærmere de 10.000.
Jeg vil gerne have et 65" tv. Sidder ca 4 meter fra mit tv ( har 42" plasma nu og det er for småt, men fin billede på fodboldkampe)
Det vigtigste for mig er et godt billede til at se fodbold. Altså ingen motion blurr eller andet der skader billedkvaliteten under en fodboldkamp.
Jeg har kigget på flatpanels købsanbefalinger, men jeg kan ikke lige gennemskue deres kvalitet i forhold til at se fodbold...
Jeg håber, I vil komme med jeres råd og erfaringer.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.