06 dec 2015, 21:12
Det er et godt spørgsmål. Jeg forventede nu egentlig en rigtig app og ikke det her pseudo-pis.
thg skrev:Når man aktiverer stemmesøgning og siger et eller andet som derefter kommer frem i søgefeltet, hvordan sætter man så herefter selv søgningen på det i gang?Slet ingen som kan hjælpe med dette spørgsmål?
Torben Rasmussen skrev:Trykker du ikke blot midt på remoten?Jo det kan jeg se, men fungerer godt nok meget ustabilt! Nogen gange slettet et tryk på midten også bare det ord som man netop har sagt og som den har skrevet i søgefeltet på skærmen
brr_dk skrev:Hvor har du fundet version 2.647 - synes kun jeg kan se v. 2.637 onlineSom jeg skriver er det stadig den gamle (2.637) som ligger på Sony's hjemmeside men går jeg ind direkte via mit tv og søger efter opdateringer, finder den nu en ny opdatering (som er 2.647).
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.