Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

thg skrev:Når man aktiverer stemmesøgning og siger et eller andet som derefter kommer frem i søgefeltet, hvordan sætter man så herefter selv søgningen på det i gang?
Slet ingen som kan hjælpe med dette spørgsmål?
Torben Rasmussen skrev:Trykker du ikke blot midt på remoten?
Jo det kan jeg se, men fungerer godt nok meget ustabilt! Nogen gange slettet et tryk på midten også bare det ord som man netop har sagt og som den har skrevet i søgefeltet på skærmen :(
På Sony's side hvor de skriver om denne opdatering, har de netop ændret i dag så der står:
Vi er glade for at bekræfte frigivelsen af firmwaren annonceret den 30. November. Firmware opdatering er nu tilgængelig for download.

Men når man kigger under download, er det stadig firmwaren fra 17/11 som ligger der: http://www.sony.dk/support/da/product/kd-65x8505c

Opdatering: Går jeg ind direkte via mit tv og søger efter opdateringer, finder den nu en opdatering som den er ved at hente, så det ser ud til at opdateringen i dag er frigivet :)
Lad os høre om dine oplevelser. Der er jo "desværre" kun bugfixes med i opdateringen og efter installation vil TV'et typisk være mere responsivt end før. Så der går nok en uge eller to før du kan mærke om der er forskel.
brr_dk skrev:Hvor har du fundet version 2.647 - synes kun jeg kan se v. 2.637 online
Som jeg skriver er det stadig den gamle (2.637) som ligger på Sony's hjemmeside men går jeg ind direkte via mit tv og søger efter opdateringer, finder den nu en ny opdatering (som er 2.647).
Nu har jeg hentet den nye 2647 opdatering på mit 55 8509c

Hold da fast hvor er det ringe, der er intet løst hos mig. Stadig langsomt, ustabilt, fryser med remote, lyd slukker ikke samtidig med tv. Stadigvæk problemer med popup skærmformat under 3d afspildning.. Er også oplevet med alm tv kiggeri.

Kom igen igen igen Sony
Fra en utilfreds kunde
Hvad er langsomkanalskift for jer andre?

Jeg har lige teste efter sidste firmware. Fra jeg trykker på pil op på remove, til ny kanal er klar med billede og lyd siger stopuret 3.81 sekunder. Jeg er villig til at minreaktionsevne er lidt sløv, så vi kan sige 4 sekunder lige ud.

Det er ikke sløvt for mig.
Jeg bruger måske en anelse mere end 3 sekunder, bruger stadig v. 2.637.

Efter at have taget en del tider er jeg nået frem til, at tider for kanalskift ikke er ens hver gang men ligger på 3 til 5 sek. Dog ligger de fleste skift mellem 3,5 og 4 sek.
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 102