05 nov 2015, 12:44
Det var da noget fis at fyre af, hvad skal det gøre godt for?
Jeg var da udemærket klar over at jeg gav 12.000 kr for det tv. Og det var så et OK tilbud for mig, så slap jeg for at bruge mere tid på det.
Jeg udtaler mig jo ikke om hvorvidt det er et fantastisk tilbud eller ej , tænker bare det muligvis kan hjælpe dem der ikke fik et af tilbudene til 8 eller 10.000!
Er da også sikker på Bromberg selv kan afgøre hvad han mener om den "start-pakke" uden en eller anden smart-ass bemærkning.
KimKaos skrev:KBW skrev:Jeg betalte 12.000 hos Power i søndags inkl. deres kalibreringspjat og startpakke med rengøring + kabler.Luksuskabler fra AV til under 100,- på tilbud og en flaske af Dr. Beckmann´s fladskærmsrens til 15,- i Netto og en gratis kalibering via nettet¨
De har flået 2000,- op af din lomme
Det var da noget fis at fyre af, hvad skal det gøre godt for?
Jeg var da udemærket klar over at jeg gav 12.000 kr for det tv. Og det var så et OK tilbud for mig, så slap jeg for at bruge mere tid på det.
Jeg udtaler mig jo ikke om hvorvidt det er et fantastisk tilbud eller ej , tænker bare det muligvis kan hjælpe dem der ikke fik et af tilbudene til 8 eller 10.000!
Er da også sikker på Bromberg selv kan afgøre hvad han mener om den "start-pakke" uden en eller anden smart-ass bemærkning.