Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KBW
KimKaos skrev:
KBW skrev:Jeg betalte 12.000 hos Power i søndags inkl. deres kalibreringspjat og startpakke med rengøring + kabler.
Luksuskabler fra AV til under 100,- på tilbud og en flaske af Dr. Beckmann´s fladskærmsrens til 15,- i Netto og en gratis kalibering via nettet ;)¨

De har flået 2000,- op af din lomme

Det var da noget fis at fyre af, hvad skal det gøre godt for?

Jeg var da udemærket klar over at jeg gav 12.000 kr for det tv. Og det var så et OK tilbud for mig, så slap jeg for at bruge mere tid på det.

Jeg udtaler mig jo ikke om hvorvidt det er et fantastisk tilbud eller ej , tænker bare det muligvis kan hjælpe dem der ikke fik et af tilbudene til 8 eller 10.000!

Er da også sikker på Bromberg selv kan afgøre hvad han mener om den "start-pakke" uden en eller anden smart-ass bemærkning.
Af KBW
Torben Rasmussen skrev:
KBW skrev:Ha ha - nej rengøringsmiddel (Flat Screen Cleaner fra am).

Sælgeren i Power foreslog selv prisen da de vidste der var tilbud i El-giganten. Det var lang tid efter at El-giganten var løbet tør. man kan jo prøve hvis man vil.

(PS: El-giganten kører også start pakke med kabler, rengørngsmiddel, opdatering, kalibrering).
Bare husk, at El-Giganten ikke kalibrerer hvert enkelt TV - de har bare et sæt indstillinger de genbruger på alle modellerne. Power måler det igennem.
Jeps - så det, 1.000 kr tager El-Giganten.

Er dog ikke sikker på at Powers kalibrering er så meget værd. Tallene var ikke gemt, de siger at de opdatere softwaren men min var 5 versioner gammel, de havde glemt at putte kassen med q-startguide og remote tilbage til fjernsynet, og endelig var kalibreringstallene måske noget mærkværdige (f.eks B+ sat til -41), men det er jeg ikke færdig med at checke. De har brugt noget der hedder SpectraCal C6.
Brugeravatar
Af KimKaos
KBW skrev:
KimKaos skrev:
KBW skrev:Jeg betalte 12.000 hos Power i søndags inkl. deres kalibreringspjat og startpakke med rengøring + kabler.
Luksuskabler fra AV til under 100,- på tilbud og en flaske af Dr. Beckmann´s fladskærmsrens til 15,- i Netto og en gratis kalibering via nettet ;)¨

De har flået 2000,- op af din lomme

Jeg var da udemærket klar over at jeg gav 12.000 kr for det tv. Og det var så et OK tilbud for mig, så slap jeg for at bruge mere tid på det.

Jeg udtaler mig jo ikke om hvorvidt det er et fantastisk tilbud eller ej , tænker bare det muligvis kan hjælpe dem der ikke fik et af tilbudene til 8 eller 10.000!

Er da også sikker på Bromberg selv kan afgøre hvad han mener om den "start-pakke" uden en eller anden smart-ass bemærkning.
Det er hverken smartass eller lign.

Det er min klokkeklare holdning at det er spild af penge at bruge 2.000,- på den måde.

Men det er dine penge og hvis du mener det er OK at smide dem ud af vinduet så dig om det - Jeg ville nu heller bruge dem på mere grej eller noget andet.
Af KBW

De har flået 2000,- op af din lomme[/quote]

Er da også sikker på Bromberg selv kan afgøre hvad han mener om den "start-pakke" uden en eller anden smart-ass bemærkning.[/quote]

Det er hverken smartass eller lign.

Det er min klokkeklare holdning at det er spild af penge at bruge 2.000,- på den måde.

Men det er dine penge og hvis du mener det er OK at smide dem ud af vinduet så dig om det - Jeg ville nu heller bruge dem på mere grej eller noget andet.[/quote]

Øh - så hvor kunne jeg købe det fjernsyn til 10.000 i søndags?

Som sagt, jeg har givet de 12.000 for fjernsynet da jeg ikke kunne få det til hverken 8 eller 10 tusinde, hvor svært er det at forstå kloge?

Og nej, jeg gider ikke sidde og håbe på at det måske kommer billigere på et senere tidspunkt. Så der er ingen der har flået noget op af min lomme!

Og jeg gentager gerne, hvad skal den dumsmarte bemærkning gøre godt?
Brugeravatar
Af KimKaos
Du kan måske ikke lide hvad jeg skriver - men skru lidt ned for dine verbale udgydelser - man kunne jo få den mistanke at det irritere dig at du at har betalt mere end nødvendigt.

Uanset hvad så taler jeg ordentlig og det bør du også gøre
Af KBW
KimKaos skrev:Du kan måske ikke lide hvad jeg skriver - men skru lidt ned for dine verbale udgydelser - man kunne jo få den mistanke at det irritere dig at du at har betalt mere end nødvendigt.

Uanset hvad så taler jeg ordentlig og det bør du også gøre

Farvel, gider dig ikke.
Af bromberg
Isoleret set er det "tyveri" (set i det lys at de har det til 10.000 ved åbningstilbud), men det er nu engang "indgangen" til det tv.
Ellers er det i Fona til 30.000kr som det ihvertfald er skiltet til.

Så ja det er da bare for at minimere tabet fra powers side.
Jeg ville helt sikkert da også selv se det som et samlet køb til 12.000kr fremfor 10.000kr + 2000kr for ekstra tilbehør.
Så den mulighed der er idag er 30.000 hos Fona for kun tv
Eller 12.000 for tv og lidt tilbehør hos power.

Elgiganten havde det nede i 7.999kr.
Så i den optik har de en overpris på 4000kr for tilbehør:).

Så hold du bare på de 12.000 er en udemærket pris nu det er betingelserne for at kunne købe det i det hele taget