13 okt 2015, 09:24
Jeg leder efter et nyt tv til soveværelset. Det gamle et Samsung 40" er vel en 3år og tykkeste sted på det er 3cm så det kommer meget lidt ud fra væggen da stik osv er er bygget ind i vægen, så det er klistert nærmest helt ind på vægen.
Jeg har ledt og ledt efter noget med tilsvarende tykkelse på en ca 43-48" men af en eller anden årsag er alle tv blevet tykkere, selv Samsung tv er blevet over dobbelt så tykke de sidste par år.
Findes der ikke flade fladskæme mere? Eller skal der være en klump i bunden på dem alle?
Designet og tykkelsen er vigtigste parametre for os. Pris ca en 4000,- plus minus hvad nu der er brug for hvis der findes et
Skal jeg bruge godt billede og god lyd så sidder jeg i stuen..
Gode forslag?
Jeg har ledt og ledt efter noget med tilsvarende tykkelse på en ca 43-48" men af en eller anden årsag er alle tv blevet tykkere, selv Samsung tv er blevet over dobbelt så tykke de sidste par år.
Findes der ikke flade fladskæme mere? Eller skal der være en klump i bunden på dem alle?
Designet og tykkelsen er vigtigste parametre for os. Pris ca en 4000,- plus minus hvad nu der er brug for hvis der findes et
Skal jeg bruge godt billede og god lyd så sidder jeg i stuen..
Gode forslag?