15 jul 2015, 15:53
Hej
jeg købte for en måned siden et Philips 55PUS8809 i Elgiganten for 9000 kr.
I sidste uge havde de det på tilbud for 6999 kr. Hmmm træls, men sådan er gamet jo indimellem :-)
Nå, tilbage til tv'et. Jeg må sige at jeg er meget tilfreds med det. Rigtig flot billede og ingen problemer med de udfordringer man kan læse om Philips mange steder på nettet. Tror de sidste software opdateringer har løst problemerne. Selvom dette tv fra 2014 køre på "den gamle" android styresystem, virker dette rigtig godt, og hurtigt. Til August kommer der en boks, Philips UHD880 en 4K afspiller som gør at 2014 også kommer til at kunne køre det nye android tv styresystem samt 4K opløsning. Den kan fås gratis ved køb af tv.
Noget som jeg er vild med, og som gjorde at jeg valgte Philips er deres Ambilight, total lækkert at se tv med dette, min mening :-)
Kalibrering af tv er rimmelig vigtig, som ved alle tv. Dog kan jeg ikke finde på at få det gjort ved feks Elgiganten igen. Det kunne jeg gøre selv, med et langt bedre resultat. Elgiganten's kalibrering her i Sønderborg er direkte dårlig. Fundet et par gode indstillinger/kalibreringer på nettet.
Så mit råd, køb roligt et Philips tv, du bliver ikke skuffet.
MVH Kim