Log ind med sociale netværk
19 mar 2015, 08:53
CRHM skrev:Jeg mener bare at ham der købte den herinde fra, konstaterede at det var den med FullHD, men er ikke sikker.edinger skrev:Denne her er Full HD (link)Ja, men der står ikke på Harald-Nyborgs hjemmeside om det er B eller V modellen. Men ud fra hvad de skriver opløsningen er må man gå ud fra at det er B-modllen der kun er HD-Ready?
19 mar 2015, 15:16
Overvejer selv at hoppe på denne model til at erstatte et 40" samsung LCD tv fra 2010 da jeg godt kan lide plasma billedet.
Er dog i tvivl om dithering støjen bliver et problem da det er et 50" med HD-ready opløsning, nogen som har erfaringer med dette, måske især på LG´s modeller?
Jeg sidder godt og vel 3 meter fra tv´et
Er dog i tvivl om dithering støjen bliver et problem da det er et 50" med HD-ready opløsning, nogen som har erfaringer med dette, måske især på LG´s modeller?
Jeg sidder godt og vel 3 meter fra tv´et
20 mar 2015, 08:56
Den er selvfølgelig også en mulighed
Men hvis dithering støjen ikke var særlig synlig på PB560 og nogen havde erfaring med det på enten den eller lign modeller fra LG, så ville det være et fedt for mig om panelet er Full hd eller HD-ready
Jeg har heller ikke noget at bruge ekstra funktionerne på PB660´eren til.
20 mar 2015, 18:40
Det var satans.
Og her har jeg givet nærmest 15000 for et 55" VT50 plasma for et par år siden.
Hulk hulk. Sådan noget gylle
Og her har jeg givet nærmest 15000 for et 55" VT50 plasma for et par år siden.
Hulk hulk. Sådan noget gylle
20 mar 2015, 19:21
@BrunoB:
Hvad hulker du over? At det lykkedes dig at få en superskærm, mens tid var? Det skal du da snarere glæde dig over.
Hvad hulker du over? At det lykkedes dig at få en superskærm, mens tid var? Det skal du da snarere glæde dig over.
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
20 mar 2015, 19:32
Det var vist PH der engang sagde at den der forveksler spøg med alvor har ikke forstået nogen af delene. 
20 mar 2015, 21:50
BrunoB skrev:Det var vist PH der engang sagde at den der forveksler spøg med alvor har ikke forstået nogen af delene.Og pointen må så i det her tilfælde være, at du troede, du var sjov.
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
21 mar 2015, 19:16
Haha. Det er vist det der hedder at en karl smart bemærkning backfire.
Tror du ikke at du skulle checke forskellen på sjov og spøg.
For det er tydeligt at du tror det er det samme.
Så min henvisning til PH passer vist meget godt.
For han var intelligent nok til at kende forskel
Tror du ikke at du skulle checke forskellen på sjov og spøg.
For det er tydeligt at du tror det er det samme.
Så min henvisning til PH passer vist meget godt.
For han var intelligent nok til at kende forskel
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto